خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه میوه و تره بار در گفتگو با ایلنا؛

کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۶۶۸

اکنون گوجه‌ فرنگی‌های دزفول به بازار عرضه شده و قیمت‌ها اندکی کاهش یافته است.

پس از کش و قوس‌های فراوان و شوک بازار از افزایش ناگهانی قیمت گوجه فرنگی، سرانجام قیمت آن در بازار کاهش پیدا کرد. قیمت گوجه فرنگی که در یک ماه اخیر به شدت افزایش یافته بود و هر کیلوگرم آن از ۶ تا ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسید، روند نزولی یافته و با کاهش قیمت روبرو شده است.

حسین مهاجران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در این خصوص ابراز داشت: کاهش کشت گوجه فرنگی در برخی مناطق جنوبی کشور نظیر کنگان و بهبهان، عامل گرانی گوجه ‌فرنگی است و از آنجا که گوجه فرنگی مناطق جنوب کشور، سال گذشته با قیمت خوبی خریداری نشد، امسال کشاورزان آن مناطق، زمین‌های کمتری را به زیر کشت گوجه فرنگی بردند، همین موضوع سبب کاهش تولید گوجه فرنگی در سال جاری شد.

رییس اتحادیه میوه و تره بار در رابطه با قیمت گوجه فرنگی عنوان کرد: اکنون گوجه‌ فرنگی‌های دزفول به بازار عرضه شده و قیمت‌ها اندکی کاهش یافته است.

رییس اتحادیه میوه و تره بار با تاکید بر اینکه قیمت این محصول در بازار با کاهش بیشتری مواجه خواهد شد، اظهار داشت: گوجه‌های بندر‌عباس، چابهار و بوشهر نیز تا نیمه اول آذرماه به بازار عرضه و این محصول در آینده نزدیک، با افت قیمت روبرو خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز