خبرگزاری کار ایران

دیدار معاون آب، خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی با نماینده سازمان فائو در ایران؛

توسعه سیستم‌های آبیاری نوین و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی با همکاری فائو

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۱۰

ما به‌دنبال استفاده از کارشناسان خبره سازمان فائو در استفاده از یک‌سری قطره‌چکان‌ها در سیستم آبیاری تحت فشار هستیم که امکان ساخت آن در حال حاضر در کشورمان وجود ندارد.

معاون آب، خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی در دیدار با نماینده سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد(فائو) در ایران، زمینه‌های همکاری در زمینه آب و خاک و صنایع را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید رحیم سجادی بر گسترش روابط معاونت آب، خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی، با سازمان فائو تأکید کرد و در عین حال خواست که کارشناسان کشورمان از طرح‌های موفقی که سازمان فائو در سایر کشورها اجرا کرده است، بازدید کنند و کارگاه‌هایی آموزشی برای به‌روز کردن اطلاعات آنان در ایران برگزار شود.
در این دیدار سید رحیم سجادی خواستار انتقال تجربه جهانی، تکنولوژی‌ها و روش‌های نوین در حوزه آب، خاک و صنایع به ایران شد.

وی بر گسترش روابط این معاونت با سازمان فائو تأکید کرد و در عین حال خواست که کارشناسان کشورمان از طرح‌های موفقی که سازمان فائو در سایر کشورها اجرا کرده است، بازدید کنند و کارگاه‌هایی آموزشی برای به‌روز کردن اطلاعات آنان در ایران برگزار شود.

معاون آب، خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی گفت: ما به‌دنبال استفاده از کارشناسان خبره سازمان فائو در استفاده از یک‌سری قطره‌چکان‌ها در سیستم آبیاری تحت فشار هستیم که امکان ساخت آن در حال حاضر در کشورمان وجود ندارد.

سجادی تصریح کرد: این معاونت قصد دارد در زمینه توسعه سیستم‌های آبیاری نوین و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی با سازمان فائو، قراردادهایی را در آینده نزدیک منعقد کند.

نماینده سازمان فائو در ایران، این دیدار را مثبت ارزیابی کرد و در همین حال از نزدیک با نقطه‌نظرات مدیران حوزه آب، خاک و صنایع آشنا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز