خبرگزاری کار ایران

حضور هنرمندان صنایع‌دستی ایران در نمایشگاه بین‌المللی ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۸۸۴

در این نمایشگاه که از ۸ تا ۱۷ آذرماه سال جاری در حال برگزاری است، ۶ تن از هنرمندان صنایع دستی از استان های خراسان رضوی، تهران، زنجان و اصفهان حضور دارند و تولیدات هنری خود را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

هنرمندان صنایع دستی ایران در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی میلان ایتالیا که از ۸ آذر آغاز شده و تا ۱۷ این ماه ادامه دارد، شرکت کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی، و گردشگری، بهمن نامورمطلق گفت: با توجه به اینکه حضور در نمایشگاه‌ها و اکسپوهای بین‌المللی یکی موثرترین شیوه‌ها برای معرفی محصولات و تولیدات فرهنگی است، اداره کل صادرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در راستای معرفی بیشتر و بهتر هنرمندان و صنعتگران ایرانی در عرصه بین المللی گروهی از هنرمندان صنایع دستی کشور را برای حضور در نمایشگاه میلان به کشور ایتالیا اعزام کرده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که از ۸ تا ۱۷ آذرماه سال جاری در حال برگزاری است، ۶ تن از هنرمندان صنایع دستی از استان های خراسان رضوی، تهران، زنجان و اصفهان حضور دارند و تولیدات هنری خود را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

معاون صنایع دستی یادآور شد: آثار ارائه شده در نوزدهمین نمایشگاه صنایع دستی میلان شامل رشته هایی مثل: قلمکار، زیورآلات سنتی، سراجی سنتی، نگارگری، ملیله کاری، سرمه دوزی است که جلوه ای زیبا از صنایع دستی ایرانی را به نمایش می گذارد.

گفتنی که در آبان ماه ۱۳۹۳ هم، گروهی از هنرمندان صنایع دستی از سوی دفتر صادرات معاونت صنایع دستی به نمایشگاه برلین آلمان اعزام شدند که آثار آنها با استقبال چشمگیری از سوی بازدیدکنندگان مواجه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز