خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

معادن و صنایع معدنی ایران برای فعالیت شرکتهای خارجی مساعد است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۶۶۲

اکنون بخش معادن و صنایع معدنی ایران از ظرفیت بالایی برای بهره گیری از شرکتهای خارجی برخوردار است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بسیاری از شرکتهای اروپایی در سالهای گذشته شانس همکاری با ایران را از دست دادند، گفت: اکنون بخش معادن و صنایع معدنی ایران از ظرفیت بالایی برای بهره گیری از شرکتهای خارجی برخوردار است.

گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، مهدی کرباسیان در دیدار توماس شوالم(Thomas Schwalm) معاون شرکت اروپایی(فنلاندی - آلمانی) ' اتوتک '(Outotec) با وی، اظهار داشت: ایجاد دفتر منطقه ای اتوتک در ایران سبب تسهیل توسعه روابط فنی و اقتصادی دو طرف می شود.

وی همکاری های نزدیک ایمیدرو با شرکت اتوتک را یادآور شد و گفت: علاوه بر پروژه های بخش فولاد، سنگ آهن، مس و آلومینیوم، زمینه همکاری برای اجرای طرح هایی مانند تیتانیوم، نفلین سینیت، کک نفتی و غیره بین دو طرف وجود دارد.

به اعتقاد رییس هیات عامل ایمیدرو، طراحی پایه پروژه های معادن و صنایع معدنی از دیگر بخش های همکاری دو سویه می تواند باشد.

کرباسیان افزود: امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران زمینه مناسبی است تا بخشی از زمینه های تحقیق و توسعه در حوزه معادن را در اختیار شرکت اتوتک قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز