خبرگزاری کار ایران

نعمت زاده:

آلمان ها از فرصت سرمایه گذاری ایجاد شده در ایران استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۶۷

اکنون فضای مناسبی برای کار و سرمایه گذاری در ایران وجود دارد و قابلیت های کشورمان دربخش اقتصادی و تجاری بخوبی مورد استفاده قرار نگرفته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با هیاتی بلندپایه از مدیران شرکت های آلمانی در زمینه های انرژی، نفت و گاز، صنعت، معدن، خودرو، فناوری اطلاعات و سدسازی، گفت: آلمان ها از فرصت سرمایه گذاری ایجاد شده در ایران استفاده کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، محمدرضا نعمت زاده در نشست هیات تجاری اقتصادی خاور دور و نزدیک آلمان، ضرورت گسترش حجم مبادلات تجاری دو کشور آلمان وایران را مورد تأکید قرار داد.

وی اهمیت ایجاد فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در دو کشور را خاطرنشان ساخت و اظهار داشت: شرکت های آلمانی باید در مراودات تجاری با ایران حضور یابند و منتظر لغو تحریم های اقتصادی نباشند.

نعمت زاده تصریح کرد: اکنون فضای مناسبی برای کار و سرمایه گذاری در ایران وجود دارد و قابلیت های کشورمان دربخش اقتصادی و تجاری بخوبی مورد استفاده قرار نگرفته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: ایران و آلمان ظرفیت های بالایی برای گسترش بیشتر روابط تجاری، صنعتی و معدنی دارند و رفع موانع موجود ناشی از تحریم در زمینه بانک اهمیت زیادی دارد.

وی آمادگی ایران را برای توسعه همکاریها در زمینه مختلف اقتصادی اعلام کرد و گفت: حجم مبادلات تجاری تهران - برلین با توجه به ظرفیت های موجود بسیار کم است و می تواند توسعه بیشتری پیدا کند.

ریاست هیات آلمانی به عهده هلمن مدیرعامل شرکت نموف و نیز خانم هلن رنگ است و گروهی مرکب از ۳۶ نفر از مدیران شرکت های بزرگ آلمانی در هیات اعزامی حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز