خبرگزاری کار ایران

انتصاب مدیرعامل جدید سازمان حمایت؛

تقوی برکنار؛ نوابی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۰۶

طی حکمی " سید محمود نوابی " را به سمت معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان منصوب کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی " سید محمود نوابی " را به سمت معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نعمت زاده در بخشی از این حکم اظهار امیدواری کرده‌است که نوابی با بهره‌گیری از توان فکری و مدیریتی مدیران و کارشناسان سازمان و تشکل‌های مردم نهاد تخصصی در چارچوب مفاد اساسنامه موضوع فعالیت سازمان و سیاست‌های ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت، با رعایت قوانین و مقررات جاری کشور و در تعامل سازنده و هوشمندانه با ذینفعان نسبت به برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اصولی در زمینه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اهتمام ورزد.

وی همچنین نظارت و کنترل قیمت کالا و خدمات، انجام فعالیت‌های کارشناسی و نظارت اثربخش بر بازار و سایر وظایف محوله همسو و هماهنگ با برنامه‌های معاونت توسعه بازرگانی داخلی را از دیگر وظایف مدیرعامل جدید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برشمرده است.

نوابی پیش از این معاون سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیرکل نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل کشور بوده‌است. او همچنین بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور و مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور فرابخشی بوده‌است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز