خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

مدیریت ریسک نتیجه بهتری نسبت به مدیریت بحران دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۷۱

اینکه دائما٬ مقطعی و موردی این مساله را رفع کنیم٬ مشکلی حل نمی شود و چیزی دست مردم را نمی‌گیرد البته هنوز وزارت جهاد کشاورزی بحثی را به وزارت نیرو نیاورده است و تا کنون تغییر خاصی نسبت به برنامه‌های گذشته احساس نشده است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی تاکید کرد: باید بپذیریم خشکسالی شرایط کنونی ما است، بنابراین باید به جای مدیریت بحران به سمت مدیریت ریسک برویم.

محمد اسماعیل‌نیا، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ در پاسخ به این سوال که با توجه به بحران خشکسالی و هشدارهای وزارت نیرو و تمهیدات دولت و مجلس آیا در بودجه آینده برنامه‌ریزی خاصی انجام شده است؟ گفت: باید بپذیریم که خشکسالی شرایط کنونی ما است و همگان بر آن تاکید داریم که دچار چنین وضعیتی بحرانی‌‌ شده‌ایم، بنابراین باید به جای مدیریت بحران به سمت مدیریت ریسک برویم.

نماینده مردم کاشمر ادامه داد: اینکه دائما٬ مقطعی و موردی این مساله را رفع کنیم چیزی دست مردم را نمی‌گیرد البته هنوز وزارت جهاد کشاورزی بحثی را به وزارت نیرو نیاورده است و تا کنون تغییر خاصی نسبت به برنامه‌های گذشته احساس نشده است.

وی خاطرنشان کرد: باید به این پدیده عمیقا نگاه کنیم چراکه کارهای سطحی هیچگاه جوابگو نبوده است بنابراین باز هم تاکیدم بر این است که مدیریت ریسک نسبت به مدیریت بحران نتیجه بهتری خواهد داشت.

اسماعیل‌نیا با بیان اینکه کمیسیون کشاورزی تاکنون برنامه‌ریزی خاصی را دریافت نکرده است٬ اظهار داشت: مدیریت بحران راهکار قانع‌کننده و عمیقی نیست. ضمن اینکه وزیر نیرو و جهاد کشاورزی برای کنترل این وضعیت نیز مورد خاصی در قالب پکیج به ما ارائه نداده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز