خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی ایران:

وزارت نیرو از فرصت صادرات انرژی به کشورهای همسایه استفاده کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۸۴۰

رئیس اتاق بازرگانی ایران از برگزاری کمیته مشترک در اتاق بازرگانی با حضور وزیر نیرو خبر داد و گفت: در بخش صادرات انرژی به کشورهای همسایه می‌توان بهره مناسب را برد.

غلامحسین شافعی در حاشیه جلسه صبحانه کاری با وزیر نیرو اظهار کرد: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه موضوع مشارکت بخش خصوصی در برنامه های پیش روی وزارت نیرو بود که مطرح شد.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد کمیته ای متشکل از تشکل های بخش خصوصی در صنعت آب و برق تشکیل شود و هر سه ماه یکبار جلسه ای برگزار شود تا ازظرفیت‌های بخش خصوصی در برنامه های توسعه ای بیشتر استفاده شود.

عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران بیان کرد: در بخش صادرات به خصوص صادرات انرژی با توجه به موقعیت همسایگان می توانیم از این فرصت بهره مناسب ببریم در کنار آن بخش خصوصی برای استفاده از انرژی های تجدید پذیر دارای ایده است که امید است با هماهنگی های لازم توفیق بیشتری در زمینه صادرات فراهم شود.

شافعی یادآور شد: در جلسه امروز در رابطه با آب و بهینه مصرف کردن آن گفت‌و‌گو شد و به طور کلی در این جلسه فعالان بخش خصوصی خواستار آن بودند تا در یک پیوند مشترک به سمت اهداف و خواسته‌های یکسان حرکت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز