خبرگزاری کار ایران

از ابتدای امسال تاکنون؛

ایرلاینها بیش از یک میلیارد لیتر سوخت تحویل گرفتند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۸۲

مقدار سوخت تحویلی به شرکت های هواپیمایی مسافربر(ایرلاین های) ایرانی و خارجی از ابتدای امسال تاکنون، به بیش از یک میلیارد لیتر رسیده است.

رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، گفت: مقدار سوخت تحویلی به شرکت های هواپیمایی مسافربر(ایرلاین های) ایرانی و خارجی از ابتدای امسال تاکنون، به بیش از یک میلیارد لیتر رسیده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، علی هرندی افزود: در این بازه زمانی، یک میلیارد و ٥٠ میلیون لیتر سوخت هواپیما به شرکتهای هواپیمایی مسافر بر ایرانی و خارجی تحویل شده است.

وی تصریح کرد: ٩۴٥ میلیون لیتر از مجموع این سوخت در بازه زمانی یادشده به شرکتهای هواپیمایی ایرانی و ١٠٥ میلیون لیتر بقیه نیز به ایرلاین های خارجی تحویل شده است.

وی تصریح کرد: با گذشت نزدیک به ٩ ماه از سال، ١۴٥ هزار و ٢١٧ مورد سوختگیری از طریق واحدهای مستقر در فرودگاههای کشور انجام شده است.

هرندی شمار سوختگیری هواپیماها را در مدت مشابه پارسال، ١٨٩ هزار و ٣٣٧ فروند اعلام و تصریح کرد: مقایسه آماری سوختگیری هواپیماها نشان می دهد، امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ۴۴ هزار و ١٢٠ فروند کاهش یافته است.

رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، دلیل این کاهش را بهره گیری از ناوگان هواپیماهایی خواند که مصرف سوخت آنها بهینه و کمتر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز