خبرگزاری کار ایران

محمد شریعتمداری:

توسعه روستاها از سیاست های کاری دولت تدبیر و امید است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۵۱۱

تفاوت اصلی سفرهای کاروان دولت تدبیر و امید به استان ها در این است که برای تصویب یک مصوبه ساعت ها کار مطالعاتی و کارشناسی انجام می شود تا مصوبات این سفر حتما و لزوما اجرایی و عملیاتی شود.

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: توسعه روستاها از سیاست های کاری دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری در جلسه هماهنگی و پیگیری سفر کاروان دولت تدبیر و امید به خراسان جنوبی در بیرجند افزود: افزایش درآمد سرانه و پایداری جمعیت در مناطق روستایی از مهمترین اموری است که به هر دلیل کمتر مورد توجه قرار گرفته که امید است در این سفر تصمیمات خوبی نیز در این زمینه اخذ شود.

وی با بیان اینکه پروژه های مصوب سفر هیات دولت به استان خراسان جنوبی حتما اجرایی خواهد شد یادآور شد: تفاوت اصلی سفرهای کاروان دولت تدبیر و امید به استان ها در این است که برای تصویب یک مصوبه ساعت ها کار مطالعاتی و کارشناسی انجام می شود تا مصوبات این سفر حتما و لزوما اجرایی و عملیاتی شود.

شریعتمداری، یکی از ویژگی های بارز این سفرها را تزریق روحیه نشاط و امید در بدنه جامعه دانست و تصریح کرد: امید است با سفری که انجام می شود بازنگری مجددی بر محرومیت ها و عقب ماندگی های تاریخی این استان صورت گیرد تا شاهد تحول اساسی این استان در تمامی زمینه ها باشیم.

وی با بیان اینکه با توجه به تعطیلات روزهای اخیر اقدامات بسیار خوبی برای سفر دولت در استان به انجام رسیده گفت: موضوع اساسی در این زمینه ها قول ها و مژده هایی است که رییس جمهوری اسلامی ایران فردا در جمع مردم استان بیان خواهند نمود.

وی به مشارکت مردم استان در تمامی ابعاد و زمینه ها اشاره کرد و ادامه داد: امید است مردم استان همچون گذشته با حضور پر شور خود در استقبال از ریاست محترم جمهور یک بار دیگر ولایتمداری و پایبندی خود به ارزش های والای اسلامی را نشان دهند که قطعا همینگونه خواهد بود.

وی خاطر نشان ساخت: امیدوارم این سفر سرآغاز پیشرفت های عمرانی، اقتصادی و صنعتی در استان خراسان جنوبی باشد تا در آینده ای نزدیک شاهد افزایش درآمد سرانه و رشد و توسعه همه جانبه استان باشیم.

وی موضوع تامین آب استان را از جمله مهمترین نیازهای اساسی این استان دانست و تصریح کرد: در این زمینه جلسات متعددی با وزرای مربوطه و مسئولین ذی ربط در تهران برگزار شد و به نتایج خوبی نیز رسیدیم.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص ایجاد چندین طرح بزرگ صنعتی در استان در حوزه تعهدات وزارت صنعت، معدن و تجارت امیدواریم شاهد اقدامات خوبی باشیم که این امر موجب افزایش درآمد و ارتقای سطح زندگی مردم استان خواهد بود.

وی به اقامت افراد زیادی از خراسان جنوبی در خارج از کشور اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه نیز پیگیری های خوبی انجام شده که از این ظرفیت نیز برای توسعه سرمایه گذاری استفاده خواهد شد.

معاون پیگیری معاون اجرایی رییس جمهوری، نیز در این جلسه با بیان اینکه تاکنون تمامی اقدامات در حوزه سخت افزاری و بخش عمده ای از اقدامات در حوزه نرم افزاری سفر به انجام رسیده گفت: امیدواریم تا پایان مهلت باقی مانده سایر اقدامات نیز به انجام خواهد رسید.

«علی اصغر احمدی»، تصریح کرد: فضای عمومی استان به گونه ای است که قطعا فردا شاهد حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهوری و دیدار با ایشان خواهیم بود.

وی به محرومیت های موجود در خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به عمق محرومیت در این استان مطمئنا دولت تدبیر و امید تدابیر خاص و ویژه ای را در این زمینه برای رفع محرومیت از این استان بکار خواهد بست.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه با بیان اینکه این سفر قطعا دارای آثار و برکات بسیار خوبی برای استان خواهد بود، گفت: امید است مردم همچون گذشته در میزبانی از رئیس جمهور محبوب خود در صحنه حضوری پرشور داشته باشند.

«وجه اله خدمتگزار» تصریح کرد: با حضور مسئولان بلند پایه کشوری در این استان شاهد تحولی اساسی در تمامی بخش ها و زمینه ها در استان خواهیم بود.

وی خراسان جنوبی را دارای مردمی ولایتمدار، انقلابی، متدین و همیشه در صحنه دانست و گفت: این مردم خوب این خطه، لایق بهترین خدمات هستند که امید است این امور محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز