خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر تهران:

فروش طلای دست دوم جرم است / اتحادیه طلافروشان تهران اطلاع رسانی کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۵۳۵

یکی از معضلاتی که در حال حاضر صنف تولیدکنندگان طلا با آن مواجه‌اند فروش طلای دست دوم از سوی برخی از طلافروشان است که به اعتقاد ما به تولید طلای نو ضربه می‌زند.

رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر تهران گفت: فروش طلای دست دوم غیر قانونی است و اتحادیه طلافروشان تهران به عنوان متولی این موضوع موظف به اطلاع رسانی است.

عبادالله محمد ولی، رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر تهران، در گفتگو با خبرنگار ایلنا با غیر قانونی خواندن فروش طلای دست دوم، اظهار داشت: از رسالت‌های انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر دفاع از تولید داخل و مبارزه با قاچاق طلا و نیز فروش طلای دست دوم است.

وی افزود: یکی از معضلاتی که در حال حاضر صنف تولیدکنندگان طلا با آن مواجه‌اند فروش طلای دست دوم از سوی برخی از طلافروشان است که به اعتقاد ما به تولید طلای نو ضربه می‌زند.

محمد ولی خاطر نشان کرد: هرچند طلای دست دوم به لحاظ عیار مشکلی ندارد اما اینکه برخی از فروشندگان ادعا می‌کنند که این طلا کم اجرت است تنها مردم را فریب می‌دهند زیرا اجرت ساخت این طلاها تفاوت چندانی با قیمت طلای نو ندارد.

رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا اقدامی از سوی انجمن برای مقابله با این موضوع صورت گرفته است یا خیر؟، تصریح کرد: ما به اتحادیه طلافروشان تهران اعلام کرده‌ایم که به عنوان متولی فروشندگان و عرضه کنندگان طلا موظف به اطلاع رسانی در این زمینه است.

وی گفت: مسلما پس از اعلام رسمی از سوی اتحادیه با واحد‌های صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز