خبرگزاری کار ایران

نعمت زاده:

سپردن کارهای اقتصادی به مردم مهم ترین هدف دولت است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۶۱۰

سپردن کارها و فعالیت های اقتصادی به مردم مهم ترین هدف دولت تدبیر و امید است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سپردن کارها و فعالیت های اقتصادی به مردم مهم ترین هدف دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نعمت زاده در آیین راه اندازی کارخانه شمش منیزیم در فردوس، اظهار کرد: دولت یازدهم با تمام توان در صدد است زمینه لازم را برای تحقق این هدف مهم انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه بر پایه دانش فنی داخلی راه اندازی شده است، افزود: با راه اندازی این مجموعه سالانه از خروج ۱۸ میلیون دلار جلوگیری می شود.

نعمت زاده راه اندازی کارخانه شمش منیزیم را کاری بسیار ارزنده دانست و بیان کرد: محصول منیزیم در صنایع هواپیماسازی و خودروسازی به کار گرفته می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، تعداد کوره های این کارخانه را هفت کارخانه اعلام و بیان کرد: از این تعداد کوره در کارخانه شمش منیزیم فردوس تنها دو کوره فعال شده که انتظار می رود با فعال شدن سایر کوره ها تا پایان سال این کارخانه به ظرفیت نهایی خود برسد.

وی با اشاره به اینکه مواد اولیه کارخانه شمش منیزیم فردوس به طور کامل از داخل کشور تامین می شود، یادآور شد: باید زمینه صادرات محصولات این کارخانه به کشورهای همسایه فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز