خبرگزاری کار ایران

عضو انجمن فولاد ایران در گفتگو با ایلنا:

کنترلی بر کیفیت فولادهای وارداتی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۸۱

در حال حاضر وزارت دارایی پرونده سال ۹۱ در خصوص ارزش افزوده را در دست بررسی دارد و چندین میلیارد تومان از پول ما به نوعی بلوکه شده است.

یک تولید کننده فولاد گفت: کنترلی بر کیفیت فولادهای وارداتی در کشور نیست.

جهانبخش شکری، عضو انجمن فولاد ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص عدم کیفیت فولادهای وارداتی به کشور، اظهار داشت: کیفیت تولید فولاد ایران نسبت به فولادهای وارداتی از چین بسیار بالا‌تر است اما کشورهای دیگر با ارائه جوایز صادراتی و سایر امتیازات به صادرکنندگان فرصت بیشتری در اختیار تولیدکنندگان خود قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: محصولات ما به ترکیه، عراق و افغانستان صادر می‌شود و کلیه استاندارد‌ها را هم رعایت می‌کنیم این در حالی است که استانداردهای سخت گیرانه‌ای برای محصولات وارداتی از چین وجود ندارد.

شکری با اشاره به ارزش افزوده ۸ درصد و مشکلات تولیدکنندگان با وزارت دارایی، گفت: در حال حاضر وزارت دارایی پرونده سال ۹۱ در خصوص ارزش افزوده را در دست بررسی دارد و چندین میلیارد تومان از پول ما به نوعی بلوکه شده است.

این عضو انجمن فولاد ایران افزود: البته در این خصوص ما درخواست دادیم به خاطر طولانی شدن پروسه حسابرسی‌ها ۷۰ درصد مبلغ را چک بدهیم و آن را آزاد کنند و ۳۰ درصد از مبلغ را نگه دارند که مورد قبول واقع نشد و گفتند همه دفا‌تر باید بررسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز