خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت‌:

خروج از رکود به طور کامل به صنایع کوچک و بخش خصوصی نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۳۴

تمام اطلاعات مورد نیاز سرمایه گذاران باید در این پایگاه های اینترنتی به طور صحیح و کاربردی ارایه شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از ایجاد تحرک و رونق در صنایع بزرگ کشور خبرداد وگفت: هنوز تحرک و خروج از رکود به طور کامل به مجموعه صنایع کوچک و بخش خصوصی نرسیده است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و بین الملل، سیدمحمدعلی سیدابریشمی در گردهمایی سراسری مسئولان روابط عمومی های سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران، رسالت اصلی سازمان و شرکتهای تابعه را خدمت به صنعت عنوان کرد و گفت: مساله اشتغال، بیکاری و رکود مشکلاتی برای تولید ایجاد کرده است اما با توجه به اقدامات انجام شده در حال خروج از رکود هستیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه خروج از رکود و تحرک تولید در مجموعه های صنعتی که مدیریت دولتی دارند بیشتر مشهود است، اظهار داشت: در مجموع، در بخشهایی از صنعت کشور رونق حاصل شده است اما این تحرک هنوز به صنایع کوچک که با سرمایه کمتری در مقایسه با صنایع بزرگ ایجادشده اند، نرسیده است.

سیدابریشمی ادامه داد: به طور مثال در ۹ ماه گذشته تولید خودرو دو برابر افزایش یافته است و تولیدات فولاد و صنعت پتروشیمی کشور نیز روند افزایشی را نشان می دهد.

وی دربخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به نقش روابط عمومی ها در انتقال و انعکاس اطلاعات و آمار صحیح، جمع آوری بازخورد فعالیتها را وظیفه روابط عمومی شرکتهای شهرکهای صنعتی در استانها برشمرد و گفت: روابط عمومی ها نباید به دنبال آمارسازی و ارایه اطلاعات ناصحیح باشند.

وی با تاکید براینکه فعالیت مسوولان روابط عمومی های شرکت شهرکهای صنعتی استانهای کشور نباید فقط به رسانه ها و مطبوعات ختم شود، افزود: سرعت انتقال اطلاعات در دنیای امروز فراتر از این هاست.

وی با تاکید بر بهبود شرایط و نحوه ارایه اطلاعات و آمار در تارنمای اینترنتی این شرکت به صورت فارسی و انگلیسی، اظهار داشت: تمام اطلاعات مورد نیاز سرمایه گذاران باید در این پایگاه های اینترنتی به طور صحیح و کاربردی ارایه شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و سازمان شهرکهای صنعتی ایران با بیان اینکه روابط عمومی یک واحد زنده در روند اجرایی است که لحظه های کاری در آن اهمیت دارد، افزود: تامین نیروی انسانی مورد نیاز روابط عمومی ها، با ارایه آموزشهای لازم، از میان نیروهای موجود در این شرکتها انجام شود.

درگردهمایی سراسری مسئولان روابط عمومی های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت ومعاونان ومدیران سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی وهمچنین مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تشریح دغدغه های این بخش کارگاره آموزشی با محوریت ارتباط با رسانه و تحلیل افکار عمومی بر گزار شد.

همچنین معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت در ادامه این سفر یک روزه طی نشست مشترک با صنعتگران استان سمنان کمبود آب را مشکل اساسی شهرکهای صنعتی دانست و گفت: تامین آب از برنامه ها و اولویت های اصلی این سازمان است.

وی در ادامه مشکل کمبود نقدینگی واحدهای صنعتی رامورد تاکید قرارداد و گفت: صنعتگران می توانند از وثایق صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک بهره مند شوند.

سید ابریشمی در پایان تصریح کرد: بانکها دفترچه قراداد واگذاری زمین به صنعتگران را به عنوان وثیقه بپزیرند.

گفتنی است، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و سازمان شهرکهای صنعتی ایران در این سفر یک روزه ضمن دیدار با استاندار سمنان از ۳ شهرک صنعتی سمنان، شهمیرزاد و سرخه بازدید و ازنزدیک در جریان فرایند تولید تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در این ۳شهرک صنعتی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز