خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش‎ کشاورزی:

سرمایه‎گذاری برای تامین ۲۸ هزار تن انواع کودشیمیایی و ۲۵۰۰ لیتر سموم نباتی

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۳۹۸

در سال مالی ۹۳-۹۲ مبلغ ۱۷۴۴۷۸ میلیون ریال در قالب ۱۸۷ فقره تسهیلات جهت تامین سرمایه ‎در گردش تشکل‎های عضو، پرداخت و در این راستا ۱۷ هزار و ۷۵۳ تن انواع نهاده‎های دامی و کشاورزی برای تولیدکنندگان تامین شده است.

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش‎ کشاورزی از تخصیص ۷۸۰ میلیارد تومان جهت صندوق حمایت از توسعه بخش ‎کشاورزی خبر داد و خواستار سرمایه‎گذاری باغداران عمده استان در صندوق شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالکریم رضوی در جلسه صندوق حمایت از توسعه بخش‎کشاورزی استان لرستان گفت: نقش صندوق و هدف آن اعتماد مردم است و اگر منابع در اختیار و در جای مؤثر هزینه شود، شاهد اثربخشی آن خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در بودجه امسال مبلغ ۷۸۰ میلیارد تومان برای صندوق در نظر گرفته شده است.

فرهادیان، رییس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در لرستان نیز گفت: در سال مالی ۹۳-۹۲ مبلغ ۱۷۴۴۷۸ میلیون ریال در قالب ۱۸۷ فقره تسهیلات جهت تامین سرمایه ‎در گردش تشکل‎های عضو، پرداخت و در این راستا ۱۷ هزار و ۷۵۳ تن انواع نهاده‎های دامی و کشاورزی برای تولیدکنندگان تامین شده است.

وی افزود: ۷۸۳ طرح نیز به مبلغ ۴۶۹۱۱۲ میلیون ریال از محل اعتبارات عاملیت آبیاری تحت‌فشار، در سطح ۱۰ هزار و ۸۸۸ هکتار انجام شده است.

فرهادیان خاطرنشان کرد: سرمایه‎گذاری برای تامین ۲۸ هزار تن انواع کودشیمیایی و ۲۵۰۰ لیتر سموم نباتی موردنیاز کشاورزان استان نیز صورت گرفته است.

بهروز بهاروند، مدیرباغبانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان هم اظهار کرد: تاکنون سطح باغات مثمر استان به ۶۱ هزار هکتار رسیده و ۲۵ هزار نفر در این حرفه مشغول فعالیت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز