خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی:

روند اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۰۷

روند اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مطلوب است چون با پشتیبانی و همکاری تمام بخشهای مربوطه انجام گرفته است، وقفه ایجاد شده در بخشی از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در حال پیگیری و به زودی حل خواهد شد تا روند اجرای طرح در موعد مقرر انجام شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای تأمین آب مورد نیاز طرح ۵۵۰ هزار هکتاری از وزارت نیرو می‌​خواهیم تا بررسی بیشتری در تخصیص آب جهت اجرای این طرح انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود حجتی در حاشیه بازدید از طرح احیای دشت‌های خوزستان عنوان‌کرد: وقفه ایجاد شده در بخشی از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در حال پیگیری و به زودی حل خواهد شد تا روند اجرای طرح در موعد مقرر انجام شود.

وی افزود: وقفه ایجاد شده در بخشی از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در حال پیگیری و به زودی حل خواهد شد تا روند اجرای طرح در موعد مقرر انجام شود.

وزیر جهاد کشاورزی بیان‌کرد: بخش زیادی از اراضی کشاورزی ما به دلیل نداشتن شبکه‌های آبیاری و زهکشی حجم زیادی از آب برای کشت این اراضی مصرف می‌​شد؛ خوشبختانه با اجرای طرح مقام معظم رهبری، بخشی از این اراضی کشاورزی و شبکه آبیاری و زهکشی ایجاد شد که این شبکه​‌ها می‌​تواند نقش خوبی در صرفه‌جویی بخش به‌سزایی در صرفه جویی مصرف آب داشته باشد.

حجتی تصریح‌کرد: روند اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مطلوب است چون با پشتیبانی و همکاری تمام بخشهای مربوطه انجام گرفته است.

وی اظهارکرد: در بخش​های دیگر فاز اول اجرای این طرح، هر ماه پیمانکارانی جدید به نیروهای پیشین اضافه می‌شوند تا طرح را در زمان تعیین شده به پایان برسانند و کشاورزان از آن بهره​برداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز