خبرگزاری کار ایران

رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران:

اجرای طرح های فولادی به ارزش ۵ میلیارد دلار در جنوب کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۲۸

طرح های توسعه ای جدیدی به ارزش بیش از ۵ میلیارد دلار با مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی در جنوب کشور اجرا می شود.

معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: طرح های توسعه ای جدیدی به ارزش بیش از ۵ میلیارد دلار با مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی در جنوب کشور اجرا می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مهدی کرباسیان افزود: با اتخاذ سیاست های خصوصی سازی و روش های جدید تامین مالی، علاوه بر کاهش هزینه های سازمان در اجرای طرح های تعریف شده در گذشته، امکان تعریف این طرح های توسعه ای جدید فراهم شده است.

وی اضافه کرد: طرح فولاد چابهار با ظرفیت سالانه سه میلیون تن یکی از این طرح ها است که در این زمینه شرکتی با مشارکت بخش خصوصی تاسیس و در مرحله انتخاب پیمانکار است.

کرباسیان ادامه داد: فولاد بندرعباس با مشارکت سرمایه گذار خارجی(اسار هند)، فولاد بندرعباس ۲ با مشارکت سرمایه گذار خارجی(کویت استیل)، فولاد قشم با سرمایه گذاری بخش خصوصی و ظرفیت ۶ میلیون تن، فولاد اروند با سرمایه گذاری بخش غیردولتی، فاز ۳آلومینیوم المهدی، پرعیارسازی سنگ آهن و آلومینیوم جنوب در منطقه ویژه لامرد با ظرفیت سالانه ۳۰۰هزار تن از دیگر طرح های مورد نظر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز