خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با ایلنا:

عدم صداقت دلیل مشکلات کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۶۱۵

صداقت در گفتار، رفتار، مجلس، وزارت‌خانه، در نهاد‌ها باید برقرار باشد و مربوط به یک فرد خاص نمی‌شود، مسئول، کارمند، کارگر، کارفرما، شرکت، پیمانکار، دولت و حوزه را در بر می‌گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عدم صداقت را دلیل مشکلات کشور دانست.

روح الله بیگی ئیلانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص برگزاری همایش صداقت و اهدای تندیسی با این عنوان، گفت: کلمه صداقت از آن معقوله‌هایی است که آن‌چنان باید به آن بها داده نشده است. در حالی که اگر بتوانیم برای این کلمه مبارک هزینه کنیم، به آن اعتبار دهیم و همایش، جشنواره و کلاس‌های آموزشی و تعلیم و تربیت برای نهادینه کردن این معقوله برگزار کنیم، یقینا جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را خواهیم گرفت.

وی بیشتر مشکلات کشور را از عدم صداقت دانست و ادامه داد: صداقت در گفتار، رفتار، مجلس، وزارت‌خانه، در نهاد‌ها باید برقرار باشد و مربوط به یک فرد خاص نمی‌شود، مسئول، کارمند، کارگر، کارفرما، شرکت، پیمانکار، دولت و حوزه را در بر می‌گیرد.

بیگی افزود: برگزاری چنین همایش‌ها و اهدای تندیسی برای صداقت، می‌تواند یک تلنگر و تشویق باشد. همچنین برای تشخیص خوب از بد به طور حتم مفید خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: به عنوان مثال در این مراسم که این تندیس از میان بانک‌ها به «بانک ملت» تعلق گرفت تلنگری است برای مدیرعاملان دیگر بانک‌ها و چنین حرکاتی می‌تواند تشویق و محرکی برای ترویج معقوله صداقت در کشور باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز