خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

۴۰ درصد از مراکز تولیدی در شهرک‌های صنعتی کرمانشاه تعطیل و یا نیمه فعالند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۳۴

طبق آمار نزدیک به ۴۰ درصد از کارگاه‌ها و مراکز تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه تعطیل و یا نیمه فعال هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: در طول ۶ ماهه گذشته بیش از ۱۵ هکتار از زمین های واگذار شده توسط این شرکت بازپس گرفته شده اند.

شاهپور قنبری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه با این کار توانسته ایم از هدر رفتن سرمایه‌های ملی در این استان جلوگیری کرده باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تعداد قابل توجهی نیروی انسانی در شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه مشغول به کار هستند، افزود: براساس آخرین آمار بیش از ۳۸۰۰ نفر در کل شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه به کار و فعالیت مشغول هستند که انشاالله در آینده ای نزدیک با افتتاح مراکز تولیدی و کارگاهی این تعداد روند رو به رشد خوبی خواهد داشت.

قنبری با تاکید بر اینکه بیش از ۶۰ درصد از کارگاه‌ها و مراکز تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه فعال هستند، بیان داشت: طبق آمار نزدیک به ۴۰ درصد از کارگاه‌ها و مراکز تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه تعطیل و یا نیمه فعال هستند.

وی به نوع و کالاهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه اشاره کرد، تاکید کرد: عمده تولیدات این کارگاه‌ها در شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه شامل صنایع شیمیایی و غذایی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه افزود: یکی دیگر از برنامه های شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، افتتاح و بهره برداری از شهرک صنعتی شهرستان قصرشیرین است.

قنبری به دیگر اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه اشاره داشت و بیان کرد: تامین آب مورد نیاز برای ناحیه صنعتی شهرستان ثلاثباباجانی، تامین برق شهرک صنعتی جوانرود، بهره برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی کنگاور و سنقر، تامین گاز مورد نیاز شهرکت صنعتی دالاهو از دیگر برنامه های این شرکت در آینده ای نزدیک خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین این شرکت قصد دارد در آینده ای نزدیک اقدام به اجرایی کردن عملیات گازرسانی به شرکت‌های صنعتی دالاهو، مرصاد، هرسین، زاگرس کند.

وی افزود: آسفالت بلوار اصلی شهرک صنعتی زاگرس، تامین و توسعه شبکه های مخابرتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از دیگر طرح‌های این شرکت در سال‌جاری خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ایجاد و راه اندازی دو خوشه صنعتی پلی اتیلن، و صنایع لبنی را در دستور کار این شرکت داریم.

وی در پایان به انعقاد تفاهم نامه بین شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بانک صنعت و معدن و نیز صندوق ضمانت صنایع کوچک اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز