خبرگزاری کار ایران

صادرات دنا از ابتدای سال آینده

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۲۲

صادرات دنا از ابتدای سال ۹۴ آغاز می‌شود و تا پایان سال ایران خودرو به تعهدات خود در پیش فروش این خودرو عمل می‌کند.

صادرات دنا از ابتدای سال آینده انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حدود یک سال پیش خودروی دنا به عنوان پیش فروش از سوی ایران خودرو عرضه شد و بنا به گفته یکه زارع مدیرعامل این خودروسازی ۱۰ هزار نفر هم برای خرید این خودرو ثبت نام کردند.

اما طی یکی دو ماه گذشته با چالش‌هایی که میان شورای رقابت و ایران خودرو در خصوص قیمت گذاری دنا بوجود آمد سرانجام مدیرعامل ایران خودرو تصمیم خود را در خصوص عرضه دنا اعلام کرد و گفت: به خاطر اعتماد مشتریان در خصوص پیش خرید دنا این خودرو با نرخ مصوب شورای رقابت ۴۱ میلیون و ۹۰۰ تومان به آن‌ها عرضه خواهد شد و با ارسال دعوت نامه و بر اساس اولویت ثبت نام تحویل خودرو به آن‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود و تا پایان سال عرضه دنا به افرادی که این خودرو را پیش خرید کردند به اتمام می‌رسد.

بر اساس این گزارش؛ ایران خودرو اعلام کرده از این پس ساخت دنا تنها با هدف صادرات به بازارهای خارجی خواهد بود و نرخ گذاری این خودرو نیز در بازارهای هدف متناسب با بازار کشورهایی است که صادرات به آنجا صورت می‌گیرد و قیمت دنای صادراتی را اعلام نکرد!

به گزارش ایلنا؛ صادرات دنا از ابتدای سال ۹۴ آغاز می‌شود و تا پایان سال ایران خودرو به تعهدات خود در پیش فروش این خودرو عمل می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز