خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اصناف کشور در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

شناسایی واحدهای فروش پوشاک دست دوم / قاچاق کالا با برند تقلبی به کشور

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۰۴۶

پوشاک دست دومی که از کانال قاچاق وارد کشور می‌شوند و در سطح شهر به صورت دست فروشی و یا در واحدهای بدون پروانه به فروش می‌رسند از سوی بازرسی تهران شناسایی و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رییس اتاق اصناف کشور از شناسایی و پلمپ واحدهای فروش پوشاک دست دوم خبر داد.

علی فاضلی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص چگونگی ورود کالاهای تقلبی به کشور و عدم نظارت بر این نوع کالا‌ها، گفت: بسیاری از کالاهای تقلبی با برندهای مشهور به صورت قاچاق به کشور وارد می‌شوند که از مهم‌ترین این اقلام می‌توان به لوازم بهداشتی، آرایشی، لوازم خانگی و پوشاک اشاره کرد.

وی با بیان اینکه هر روز شاهد گسترش ورود این قبیل کالا‌ها به کشور هستیم، افزود: هر چند بازرسین ما به طور متناوب در سطح شهر حضور دارند و برخی از واحد‌های متخلف را نیز پلمپ کرده‌اند اما تعداد بازرسین ما به اندازه‌ای نیست که همه بنگاه‌ها را تحت پوشش خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه فروش پوشاک دست دوم موجب بیماری‌های پوستی برای مردم شده است، اظهارداشت: پوشاک دست دومی که از کانال قاچاق وارد کشور می‌شوند و در سطح شهر به صورت دست فروشی و یا در واحدهای بدون پروانه به فروش می‌رسند از سوی بازرسی تهران شناسایی و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

فاضلی از مردم خواست تا از دست فروشان و واحدهای بدون پروانه کالایی را خریداری نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز