خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران:

خروج از رکود و رسیدن به رشد اقتصادی نیازمند حمایت از تولید است

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۷۲۴

اینکه ارز کشور بدون ضابطه و برای واردات کالاهایی خارج شود که با سختی در داخل تولید می‌شود، بی‌انصافی است.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه ارز ناشی از فروش قطره‌ای نفت با واردات بی‌رویه خارج می‌شود، گفت: برای جبران عقب ماندگی‌های ایجاد شده در رشد اقتصادی باید از واحدهای تولیدی حمایت شود.

به گزارش ایلنا، عبدالناصر همتی در نشست بررسی مشکلات شرکت چوب و کاغذ مازندران و بررسی راه‌های حمایت از طرح‌های توسعه‌ای این شرکت در ساری افزود: اینکه ارز کشور بدون ضابطه و برای واردات کالاهایی خارج شود که با سختی در داخل تولید می‌شود، بی‌انصافی است.

وی به مشکلات ایجاد شده بر اثر تحریم برای واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره کرد و ادامه داد: اجرایی شدن طرح‌های توسعه‌ای واحد‌های تولیدی و صنعتی و حمایت صحیح از تولیدات یکی از راه‌های برون رفت از رکود اقتصادی است.

مدیر عامل بانک ملی ایران به اهمیت تولیدات شرکت چوب و کاغذ مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: در حالی که کاغذ در انبارهای این شرکت وجود دارد، شاهد واردات بی‌رویه کاغذ در کشور هستیم.

همتی آمادگی بانک ملی را برای حمایت از طرح‌های توسعه‌ای شرکت چوب و کاغذ مازندران در قالب پرداخت تسهیلات اعلام کرد و افزود: دولت باید با برنامه ریزی واردات را ضابطه‌مند کند.

«محمد دامادی» نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست از وزارت آموزش و پرورش خواست تا سهم مصرف کاغذ را از شرکت چوب و کاغذ مازندران بیشتر کند.

وی با بیان اینکه این شرکت با مدیریت و همت کارگرانش تا کنون بخوبی عمل کرده است، اظهار داشت: تحریم به اندازه کافی مشکلات زیادی برای واحد‌های صنعتی و تولیدی به وجود آورده است، پس نباید با بی‌برنامگی در واردات کاغذ به این شرکت ضربه بزنیم.

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با دو هزار کارگر سالانه بیش از ۱۸۵هزار تن انواع کاغذ تولید می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز