خبرگزاری کار ایران

در جریان سفر جهانگیری به گیلان صورت پذیرفت؛

بازدید هوایی از پروژه‌های عمرانی منطقه آزاد انزلی

کد خبر : ۲۴۴۴۰۹

موج شکن‌های مجتمع بندری در حال ساخت کاسپین، تقاطع غیر همسطح در حال احداثکه بزرگترین تقاطع غیر همسطح گیلان است، ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد انزلی و طرح های گردشگری از پروژه‌ هایی بودند که اسحاق جهانگیری از آن بازدید کرد.

اسحاق جهانگیری عصر امروز به‌صورت هوایی از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی منطقه آزاد انزلی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در رشت، در جریان این بازدید استاندار گیلان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گزارشی از پروژه‌های در حال احداثاین منطقه ارائه داند.

موج شکن‌های مجتمع بندری در حال ساخت کاسپین، تقاطع غیر همسطح در حال احداثکه بزرگ‌ترین تقاطع غیر هم‌سطح گیلان است، ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد انزلی و طرح‌های گردشگری از پروژ‌هایی بودند که دکتر اسحاق جهانگیری از ان بازدید کرد.

معاون اول رئیس جمهوری، همچنین صبح امروز در بدو ورود به رشت یکی از برنامه‌های حضور خود در گیلان را بازدید از منطقه آزاد انزلی اعلام کرد و گفت: با عنایت به اینکه توسعه صادرات غیرنفتی از اصلی ترین سیاست‌های دولت تدبیر و امید است، مناطق آزاد نقش مهمی در توسعه صادرات و دست یابی به این مهم دارند.

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: استان گیلان و منطقه آزاد انزلی از طریق همجواری با کشورهای حاشیه دریای خزر می‌توانند نقش کلیدی و محوری در اقتصاد شمال کشور داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز