خبرگزاری کار ایران

قائم مقام مجمع متخصصین ایران در گفتگو با ایلنا:

صداقت در تولید به مصرف کننده حق انتخاب می دهد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۹۳

صداقت در تولید به این معنی است که اگر تولیدکننده‌ای محصولی با کیفیت درجه دو تولید می‌کند این را صادقانه به مصرف کننده بگوید و مصرف کننده حق انتخاب داشته باشد.

قائم مقام مجمع متخصصین ایران، گفت: با توجه به اینکه سیستم‌های جامع مدیریت کیفیت از کشورهای دیگر به کشور ما وارد شده است تولیدکنندگان در حال اجرای استانداردهای خارجی هستند.

دکتر مصدری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با سیستم مدیریت صداقت اظهار کرد: کیفیت و اجرای مدل استاندارد خارجی برای ما بسیار حائز اهمیت است چون استاندارد داخلی خاصی وجود ندارد؛ سیستم مدیریت صداقت طرح بسیار خوبی است چون موجب می‌شود تمام تولیدکنندگان با صداقت با مصرف کنندگان رفتار کنند.

وی افزود: صداقت در تولید به این معنی است که اگر تولیدکننده‌ای محصولی با کیفیت درجه دو تولید می‌کند این را صادقانه به مصرف کننده بگوید و مصرف کننده حق انتخاب داشته باشد.

قائم مقام مجمع متخصصین ایران تاکید کرد: تولیدکننده با صداقت خود این امکان را به خریدار می‌دهد که با آگاهی اقدام به خرید کند.

وی افزود: سیستم مدیریت صداقت کار بسیار بزرگی است که برای اولین بار در کشور اجرا شده است و اگر این کار با برند سازی انجام گیرد تاثیرات بسیار مثبتی در پی خواهد داشت، از طریق ارتباط با سازمان‌هایی که با کارآفرین‌ها در ارتباطند می‌توان اثر این کاررا هرچه سریع‌تر شاهد بود.

گفتنی است که مراسم معرفی مدل مدیریت صداقت روز دوشنبه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۳ با حضور جمعی از مسوولان نهادهای مختلف از جمله وزارت کار، تعاون، رفاه اجتماعی، سازمان منطقه آزادکیش، بانک ملت، چندتن از نمایندگان مجلس برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز