خبرگزاری کار ایران

مدیر یک شرکت صنعتی در اصفهان:

کیفیت وبرند سازی محصولات ایرانی باید به‌جای عرضه کالای خارجی مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۲۵

اگر تحول در عرضه محصولات باکیفیت ایرانی به‌جای عرضه کالای خارجی نهادینه شود، می‌توان به پیشرفت و خودکفایی همه‌جانبه در اقتصاد دست‌یافت.

مدیر صنعت صوتی تصویری گروه صنعتی انتخاب با اشاره به اینکه در اتفاقی مهم و بزرگ در صنعت لوازم‌خانگی ایران، فروشندگان لوازم‌خانگی خارجی به عرضه محصولات اسنوا به‌عنوان برند ملی لوازم‌خانگی ایرانی روی آوردند اظهار داشت: شاید تا چند سال قبل فروشندگان لوازم‌خانگی سرسختانه برابر عرضه برندهای ایرانی می‌ایستادند و کمتر به برند داخلی بها می‌دادند، اما در چند سال گذشته، کیفیت، زیبایی، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مطلوب، تغییر اساسی در شرایط رقم‌زده تا جایی که وضعیت رفته‌رفته تغییر کرده است، این تحول اساسی و بااهمیت پس از بازآفرینی برند اسنوا به اوج خود رسیده، به شکلی که چندین فروشگاه لوازم‌خانگی در تهران که پیش‌ازاین فروشنده محصولات خارجی لوازم‌خانگی بودند، به‌صورت اختصاصی به فروش محصولات اسنوا روی آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد کریمیان، با اشاره به اینکه روز بیست و نهم دی‌ماه، هشت فروشگاه از فروشگاه‌های جدید اسنوا با برترین و منحصر به فردترین ظاهر در تهران افتتاح شد ادامه داد: چندین فروشگاه از این مجموعه فروشگاه‌ها، پیش از این فروشنده لوازم‌خانگی خارجی بوده‌اند و اکنون به فروشنده اختصاصی اسنوا به‌عنوان برند ملی لوازم‌خانگی روی آورده‌اند.

مدیر صنعت صوتی تصویری گروه صنعتی انتخاب، در مراسم گشایش این فروشگاه‌ها، مشتری مداری و کیفیت بالای اسنوا را نشان از یک عزم راسخ چندین هزارنفری دانست و گفت: اگر این تحول در عرضه محصولات باکیفیت ایرانی به‌جای عرضه کالای خارجی نهادینه شود، می‌توان به پیشرفت و خودکفایی همه‌جانبه دست‌یافت.

وی ادامه داد: اسنوا الگویی مناسب برای دیگر صنایع محسوب می‌شود، چراکه تحولی عظیم را در بازآفرینی برند و همچنین برای جلب اعتماد مردم رقم زده است.

در ادامه محمد جنتیان مدیر صنعت یخچال‌فریزر گروه صنعتی انتخاب در این ارتباط اظهار داشت: حرکت مثبت و رو به رشد اسنوا در چند سال گذشته و به‌ویژه مدت اخیر، زمینه‌ساز تغییرات بنیادین در بازار مصرف‌شده، به‌گونه‌ای که بسیاری از فروشندگان اسنوا را به برندهای مطرح خارجی ترجیح می‌دهند.

وی بازآفرینی برند اسنوا با پشتوانه‌ای از شاخص‌های پیشتاز را به‌عنوان یک تحول فراگیر در یک برند معرفی کرد و یادآور شد: اسنوا با پیشرفت‌های روزافزون، کاملاً آماده پیشتازی در بازار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز