خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امور عشایر در گفتگو با ایلنا خبر داد:

صادرات ۴۰۰ هزار تن دام زنده در ۴ماه اخیر

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۵۴

بعد از حذف تعرفه صادرات دام زنده هیچ کالایی قاچاق نشده است.

رییس سازمان امور عشایر گفت: از اول مهر ۴۰۰ هزارتن دام زنده صادر شده است واز زمانی که تعرفه صارات دام زنده صفر شد، دیگر دام زنده به صورت قاچاق از کشور خارج نمی‌شود.

کرمعلی قندالی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با قاچاق تولیدات عشایری، اظهار کرد: اگر منظورقاچاق دام زنده است که باید بگویم بعد از حذف تعرفه صادرات دام زنده هیچ کالایی قاچاق نشده است.

وی همچنین در رابطه با مشکلات مربوط به خشکسالی که زندگی تولیدکنندگان را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: تلاش‌های بسیاری برای حل مشکلات عشایر صورت گرفت؛ به طوری که با حمایت وزارت جهاد کشاورزی و شخص وزیر علوفه مدت‌دار شش ماهه در ۱۰ استان توزیع شده و همین امر باعثشد هیچ مشکلی از نظر تامین نهاده‌های تولید نداشته باشیم البته درصددیم تا آن را به علوفه مدت‌دار ۱۲ ماهه تبدیل کنیم.

رییس سازمان امور عشایر افزود: از نظر وضعیت شاخص‌های درمانی نیز با تلاش دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی سال گذشته، همه عشایر از دفترچه بیمه خدمات درمانی برخوردارند و می‌توانند مانند سایر اقشار جامعه از خدمات درمانی استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز