خبرگزاری کار ایران

ستادمرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت در استان هرمزگان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۳۸

براساس تعاملات این ستاد مرکزی و ستادکل نیروهای مسلح علاوه بر دستورالعمل ابلاغ ماموریت مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی در آبهای آزاد خلیج فارس و دریای عمان قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت دراستان هرمزگان نیز تشکیل شد.

مدیرکل دفترمبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و نظارت برحمل ونقل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا وارزگفت: براساس تعاملات این ستاد مرکزی و ستادکل نیروهای مسلح علاوه بر دستورالعمل ابلاغ ماموریت مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی در آبهای آزاد خلیج فارس و دریای عمان قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت دراستان هرمزگان نیز تشکیل شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، «قاسم خورشیدی» با اعلام این خبر افزود: ستادکل نیروهای مسلح دستور تشکیل این قرارگاه را به فرماندهی نیروی انتظامی ابلاغ کرد.

وی با بیان اینکه قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت زیر نظر مستقیم فرمانده نیروی انتظامی کشور، در استان هرمزگان تشکیل شده است، افزود: این قرارگاه توسط نیروی انتظامی و با بکارگیری نیرو و تدارکات اعزامی از مرکز و استان های معین مبارزه با قاچاق سوخت در سواحل جنوبی خلیج فارس و دریای عمان را تشدید کرده است.

خورشیدی کشف و توقیف ۳۶ فروند لنج حامل سوخت قاچاق در حوزه ساحلی شهرستان میناب در ماه گذشته را از جمله اقدامات این قرارگاه برشمردو گفت: گزارش های میدانی واصله به ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز حاکی از اقدام های موثر نیروهای وابسته به این قرارگاه در استان هرمزگان در دو ماه اخیر بوده که موجب دگرگون شدن چهره استان در مقوله سوخت قاچاق و به حداقل رسیدن مظاهر قاچاق این فرآورده نفتی در سطح این استان شده است.

مدیرکل دفترمبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و نظارت برحمل و نقل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: این ستاد به عنوان مرجع نظارتی این اقدام را دستاورد بزرگی در راستای مبارزه و پیشگیری از قاچاق سوخت در سال جاری می داند.

وی به فعالیت های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با مشارکت دستگاه های عضو ستاد و به ویژه وزارت نفت در امر پیشگیری از قاچاق فرآورده های نفتی اشاره کردو افزود: بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی در ۱۰ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش ۵ درصدی در توزیع و مصرف فرآورده های نفتی داشته ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز