خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه قنادان تهران در گفتگو با ایلنا:

بهای شیرینی برای ایام عید تغییری نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۸۳

به جز چند قلم محدود نظیر تخم مرغ و پودر نارگیل که حدود ۵ تا ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته است سایر اقلام هیچ گونه تغییری نداشته‌اند.

رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: بهای شیرینی برای ایام عید تغییری نخواهد کرد.

علی بهره‌مند، رییس اتحادیه قنادان تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص افزایش نرخ شیرینی در ایام پایانی سال اظهار داشت: نرخ‌ها تا پاپان سال تغییری نخواهد کرد اما احتمال افزایش بهای شیرینی پس از اعلام دستمزدهای جدید کارگران از سوی دولت و نرخ حامل‌های انرژی وجود دارد.

وی با بیان اینکه آرامش خوبی در بازار حاکم است گفت: به جز چند قلم محدود نظیر تخم مرغ و پودر نارگیل که حدود ۵ تا ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته است سایر اقلام هیچ گونه تغییری نداشته‌اند.

رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: نرخ‌های شیرینی همانند گذشته است، شیرینی‌تر در واحدهای درجه ۱ هر کیلو ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی گل محمدی ۹ هزار و ۶۰۰ تومان، کیک یزدی ۸ هزار تومان و شیرینی زبان و پاپیون ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است و در واحد های درجه دو این شیرینی ها پانصد تومان ارزان تر ست.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دولت جدید سیاست‌های خوبی اعمال کرده که به آرامش بازار کمک کرده است و نرخ‌ها چندان تغییری نداشته است اما رکود در اصناف همچنان باقی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز