خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس جمهور وارد استان کرمان شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۱۲

معاون اول رییس جمهور صبح امروز(دوشنبه) برای بازدید و بهره برداری از چند پروژه صنعتی و عمرانی، دقایقی پیش وارد استان کرمان شد و از سوی استاندار و مدیران ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

اسحاق جهانگیری قرار است در این سفر یک روزه، کارخانه آهن اسفنجی بردسیر و کارخانه کک سازی زرند را افتتاح و از بخش های مختلف این واحدهای صنعتی بازدید کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، افتتاح و بازدید از کارگاه‌های فرش دستباف و نیز بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهور در این سفر است.

جهانگیری همچنین در این سفر که با همراهی وزرای صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو انجام شده است، قرار است در نشست شورای اداری استان کرمان شرکت کند تا به همراه مدیران و مسئولین استان، راههای برون رفت از مشکلات و تنگناهای استان را مورد بررسی قرار دهند.

جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه کرمان در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه فجر به مردم استان کرمان گفت: مردم این استان نقش فراوانی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: در این سفر قرار است تعدادی از طرحهای صنعتی و خدماتی مورد بهره برداری قرار گیرد که امیدواریم نقش موثری در توسعه استان داشته باشد.

وی همچنین از برگزاری جلسه ای با حضور مسئولین استان کرمان خبر داد و افزود: در این جلسه مشکلات و مسائل استان را بررسی کرده و راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات پیدا خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز