خبرگزاری کار ایران

الزام به ارایه کد اقتصادی در حوزه فرش حذف شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۸۸

با پیگیری های مرکز ملی فرش ایران و تأکید وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از دغدغه های فعالان عرصه تجارت فرش دستباف ایران مبنی بر چالش برای دریافت کد اقتصادی به هنگام خرید فرش از قالیبافان مرتفع شد.

با پیگیری مرکز ملی فرش ایران و ابلاغ دستورالعملی از سوی سازمان امور مالیاتی، الزام به دریافت شماره ملی یا شماره اقتصادی از قالیبافان لغو شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، با پیگیری های مرکز ملی فرش ایران و تأکید وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از دغدغه های فعالان عرصه تجارت فرش دستباف ایران مبنی بر چالش برای دریافت کد اقتصادی به هنگام خرید فرش از قالیبافان مرتفع شد.

به همین منظور سازمان امورمالیاتی با الحاق بندی به دستورالعمل های صادره در این خصوص تاکید کرده که تمام مشمولین دستورالعمل ماده ۱۶۹ مکرر قانون مذکور که مبادرت به خرید محصولات بافته های داری از جمله گلیم، جاجیم، پلاس، زیلو، نمد، حصیر، سیته چادر، گبه و فرش دستباف از اشخاص حقیقی ایرانی که خود بافنده محصولات مذکور هستند، الزامی به دریافت شماره ملی یا شماره اقتصادی حسب مورد از آنان نداشته و می توانند اطلاعات معاملات خرید خود را به صورت تجمیعی برای هر فصل در قالب دستورالعمل ماده مذکور ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز