خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اول رییس جمهور آغاز شد؛

واگذاری ماشین آلات عمرانی خدماتی به شهرداریهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۶۱

با حضور معاون اول رییس جمهور مرحله نخست واگذاری ماشین آلات عمرانی خدماتی به شهرداریهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت و دهیاریها آغاز شد.

اسحاق جهانگیری صبح امروز(سه شنبه) در نهمین روز از دهه فجر با حضور در وزارت کشور، آغاز مرحله نخست واگذاری ماشین آلات عمرانی خدماتی به شهرداریهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت و دهیاریها در وزارت کشور را کلید زد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این مرحله، ۱۳۹۳ دستگاه آماده تحویل به شهرداریهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت و دهیاریهاست و این ماشین آلات سبک و سنگین شامل ماشین آتش نشانی، ماشین حمل زباله، لودر، مینی لودر، کمپرسی و تجهیزات امداد و نجات می‌باشد.

گفتنی است در این راستا براساس نیاز سنجی‌های صورت گرفته از شهرداریها و دهیاریهای سراسر کشور و با تدوین مشخصات فنی ماشین آلات مورد نیاز توسط کمیته‌های فنی مربوطه، ۱۳ مناقصه عمومی دو مرحله ای ازسوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور انجام و با تولید کنندگان ماشین آلات عمرانی و خدماتی برای خرید ۴۸۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین قرارداد منعقد شده است.

به پیشنهاد وزارت کشور و با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال ۹۳ به وزارت کشور(سازمان شهرداریها و دهیاریها) اجازه داده شده که در سال جاری ۲۰ درصد از وجوه تبصره ۲ ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده معادل ۶ هزار میلیارد ریال که در اختیار آن وزارتخانه قرار می گیرد را برای کمک و تامین ماشین آلات خدماتی و عمرانی شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت و دهیاریها هزینه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز