خبرگزاری کار ایران

هادی خانیکی عضو گروه خواستاران تحول؛

حضور همه طیف ها نشان از شرایط خاص این دوره انتخابات دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۴۴

اتاق تهران ظرفیتی بالاتر از این دارد. عملکرد اتاق تهران در این سالها میتوانست بهتر از این باشد. جذب بازرگانان به اتاق در دوره مدیریت خواستاران تحول بسیار بیشتر بود.

ابراهیم خانیکی، رئیس پیشین واحد عضویت اتاق تهران وعضو شورای مرکزی انجمن مدیران و متخصصین صنعتی و اقتصادی ایران و از همراهان گروه خواستاران تحول در اتاقهای بازرگانی در گفتگویی در زمینه انتخابات ۱۸ اسفند سال جاری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی دیدگاهای خود را بیان کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا وی در این گفتگو به بیان دیدگاه خود در خصوص انتخابات پرداخت؛

به نظر می آید خواستاران تحول با سابقه ای ۱۰ ساله در انتخابات این دوره حضور پررنگی خواهد داشت، انتخابات را چگونه ارزیابی میکنید؟

گروه خواستاران تحول با سابقه ای بالغ بر یک دهه و عملکردی مشخص در طی سالهای گذشته و با شعار اینکه ما خواستار تحول هستیم و خواهیم بود و تحول خواهی شرط موفقیت است پا به این عرصه مهم نهاده است. بستر سازیهای اولیه صورت پذیرفته تا بتوان موفقیت را در آغوش گرفت، هر چند با حضور طیف های گوناگون در این دوره کار کمی سخت است، اما با توجه به اینکه به کاری که میکنیم ایمان داریم پس قطعاٌ موفق خواهیم بود.

آقای خانیکی شما به عنوان رئیس اسبق واحد عضویت، عملکرد اتاق تهران را در چهار سال گذشته چگونه ارزیابی میکنید؟

اتاق تهران ظرفیتی بالاتر از این دارد. عملکرد اتاق تهران در این سالها میتوانست بهتر از این باشد. جذب بازرگانان به اتاق در دوره مدیریت خواستاران تحول بسیار بیشتر بود. امیدواریم انتخاباتی قدرتمند برگزار گردد و در نهایت به قوی تر شدن اتاق در این برهه حساس بینجامد.

حضور شبه دولتی ها را در انتخابات ۱۸ اسفند چگونه ارزیابی میکنید؟

حضور همه طیف ها با گرایش های مختلف در انتخابات امسال نشانه ویژگی خاص این دوره است. در این راستا حضور چهره های متمایل به دولت و شبه دولتی ها نیز به صورت ویژه بر حساسیت این دوره می افزاید. خواستاران تحول با رویکردی ویژه از حضور افراد شایسته از هر طیف و گروه استقبال می نماید. فقط امید است همه امکانات برای برگزاری انتخابات به بهترین وجه فراهم شودتا در انتها اتاقی پویا را شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز