خبرگزاری کار ایران

جهانبخش نورایی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

خواستاران تحول از هم اکنون برنده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۵۱۷

خواستاران تحول با گروه‌های تقلید گر یک تفاوت اساسی دارند و ان این است که تحول طلبان با توجه به کارنامه آنان در اتاق‌ها ی بازرگانی به اهداف و آرمان‌های خود حتی به بهای تحمل فشار‌های بسیار وفادار مانده‌اند، اما اینکه گروه‌های دیگر بتوانند با ادبیات خود در عمل هم پایبند به این گفتمان باشند جای تردید دارد.

عضو شورای مرکزی انجمن مدیران و متخصصین صنعتی و اقتصادی ایران گفت: ادبیات و دیدگاه‌های خواستاران تحول چنان پرمایه و ریشه دار است که بعضی از گروه‌های رقیب تحت تاثیر آن قرار گرفته‌اند و آنان سعی می‌کنند به نحوی این ادبیات را در گفتار و نوشته‌های خود به کار گیرند.

جهانبخش نورایی، حقوقدان و عضو شورای مرکزی انجمن مدیران و متخصصین صنعتی و اقتصادی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: ادبیات و دیدگاه‌های خواستاران تحول چنان پرمایه و ریشه دار است که بعضی از گروه‌های رقیب تحت تاثیر آن قرار گرفته‌اند و آنان سعی می‌کنند به نحوی این ادبیات را در گفتار و نوشته‌های خود به کار گیرند.

وی ادامه داد: مفاهیمی از قبیل مسئولیت اجتماعی کارآفرینان و بنگاه‌های اقتصادی در قبال محیط زیست، نیروی کار، منع تبعیض جنسیتی و مانند آن را گروه‌های دیگر به کار گرفته‌اند و حتی برخی از واژه‌ها و عبارت‌های ما را تقلید می‌کنند.

این فعال بخش خصوصی تصریح کرد: البته این اتفاق برای ما بسیار خوشحال کننده است و تا اندازه‌ای هم نشانه کم توانی فکری این گروه‌ها و همچنین تزلزل جایگاه اجتماعی آن‌ها است، به نحوی که چاره‌ای جز نسبت دادن خود به تحول از نطر شیوه تفکر ندارند. بنابراین می‌توانیم به این نتیجه برسیم که بگویم تحول از نظر قدرت تاثیر گذاری از همین حالا برنده است.

نورایی تاکید کرد: خواستاران تحول با گروه‌های تقلید گر یک تفاوت اساسی دارند و ان این است که تحول طلبان با توجه به کارنامه آنان در اتاق‌ها ی بازرگانی به اهداف و آرمان‌های خود حتی به بهای تحمل فشار‌های بسیار وفادار مانده‌اند، اما اینکه گروه‌های دیگر بتوانند با ادبیات خود در عمل هم پایبند به این گفتمان باشند جای تردید دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز