خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران خبر داد:

آمادگی اتاق بازرگانی برای همکاری در رفع بحران آب

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۸۳

در گردهمایی روز دوشنبه با حضور برخی مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نیرو و اتاق بازرگانی برگزار شود و در اولین همایش به بحرانی‌ترین بخش آب یعنی آب‌های زیرزمینی پرداخته شود.

رئیس مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران گفت: موضوع آب مسئله اساسی دنیا و کشور ما است و بنابراین دفتر مطالعات با انجام مطالعات دقیق به نتایج و تحقیقاتی رسیده که باید این تحقیقات به شکلی به اطلاع عموم ذینفعان، کشاورزان و سیاست‌گذاران کشور اعلام می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین شریعتمدار در نشست خبری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قانون بهبود فضای کسب و کار درمجلس شورای اسلامی تصویب شد و بر اساس ماده‌ای از آن اتاق بازرگانی موظف می‌شد تا در مسائل کشاورزی و به خصوص آب ورود یابد.

وی افزود: بنابراین اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تغییرنام یافت و ظرف سه سال مسائل کشاورزی و آب را در اولویت برنامه‌ها قرار داد.

رئیس مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران، اظهار داشت: در گردهمایی روز دوشنبه با حضور برخی مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نیرو و اتاق بازرگانی برگزار شود و در اولین همایش به بحرانی‌ترین بخش آب یعنی آب‌های زیرزمینی پرداخته شود.

شریعتمدار بیان داشت: مطالعات گوناگون می‌دانی و مشورت‌های داخلی و بین‌المللی و مطالعات علمی و نظرسنجی‌های گسترده ظرف سه سال در دفتر مطالعات صورت گرفته بود و مقرر شد تا آن مطالعات از طریق همایش به سیاست‌گذاران آب کشور ارائه شود.

وی افزود: بنابراین جمع‌بندی از مطالعات انجام شده در همایش تقدیم مسئولان خواهد شد و در آن همایش آمادگی اتاق بازرگانی هم برای همکاری اعلام می‌شود.

گفتنی است در همایش یک روزه مدیریت بحران منابع آب زیرزمینی که روز دوشنبه هفته جاری در طبقه دهم اتاق بازرگانی برگزار می‌شود، چیت‌چیان وزیر نیرو، بخشنده معاون وزیر جهاد کشاورزی، شافعی‌نیا رئیس اتاق بازرگانی ایران و برخی از اساتید حوزه آب و کشاورزی حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز