خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو؛ ماهی آبزیان، در گفتگو با ایلنا:

میزان تولید سال جاری میگو با آمار اعلام شده فاصله دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۳۳۴

سازمان شیلات خبر از تولید ۲۲ هزار تن میگو داده است اما اتحادیه سراسری تولید میگو این میزان را ۱۵ تا ۱۶ هزار تن اعلام می‌کند.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو؛ ماهی آبزیان گفت: در خصوص آمار ارائه شده دررابطه با تولید میگوی امسال بین اتحادیه و سازمان شیلات تفاوت چشمگیری وجود دارد.

ارسلان قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، دررابطه با آمار اعلام شده تولید میگو که خبر از رشد ۸۰ درصدی تولید این محصول در سال جاری می‌دهد، اظهار کرد: سازمان شیلات خبر از تولید ۲۲ هزار تن میگو داده است اما اتحادیه سراسری تولید میگو این میزان را ۱۵ تا ۱۶ هزار تن اعلام می‌کند.

وی افزود: آمار دقیق تولید را می‌توان از میزان صادرات این محصول اندازه گیری کرد، زیرا ۹۰ درصد از تولید میگوی کشور صادر می‌شود بنابراین با استناد به آمار گمرک می‌توان تولید واقعی را سنجید.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تکثیر و پرورش میگو؛ ماهی آبزیان با اشاره به سخنان دکتر روحانی در رابطه با ارائه آمار نیز گفت: یکی از تاکیداتی که رییس جمهور دارد این است که آمارسازی نشود بنابراین نیاز به ارائه آمار واقعی در کشور وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز