خبرگزاری کار ایران

رییس هیئت مدیره اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی مرغ و طیور در گفتگو با ایلنا:

قیمت مرغ به نرخ واقعی خود رسید

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۲۷

صنعت دام و طیور در کشور بر اساس علم روز اقتصاد نیست و این صنعت نیازمند یک برنامه استراتژیک می‌باشد.

رییس هیئت مدیره اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی مرغ و طیوراز افزایش قیمت مرغ در بازار طی هفته‌های اخیر خبر داد.

حمید فاضلی، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با افزایش قیمت مرغ طی هفته‌های اخیر اظهار کرد: درست است که قیمت مرغ طی هفته‌های اخیر افزایش داشته؛ اما باید بگوییم قیمت مرغ به قیمت واقعی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ تازه کشتار بین ۷۸۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان است، گفت: قیمت مرغ تا حدودی به قیمت تعادلی رسیده است؛ اما با توجه به مازاد عرضه این محصول نمی‌توان از رفع مشکلات تولیدکنندگان حرفی زد.

فاضلی در خصوص عرضه مرغ منجمد ۵۵۰۰ تومانی در بازار طی هفته‌های اخیر و تاثیرآن در بازار اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به عرضه مرغ‌های منجمدی کرده است که در انباربه صورت ذخیره داشته است این محصولات به قیمت ۵۰۰۰ تومان به عمده فروشان فروخته می‌وشد و تا به دست مصرف کننده برسد قیمت آن به ۵۸۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان می‌رسد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی مرغ و طیور نبود یک برنامه مدون و تاثیرگزار در صنعت دام و طیور را از مشکلات این بخش دانست و اظهار کرد: صنعت دام و طیور در کشور بر اساس علم روز اقتصاد نیست و این صنعت نیازمند یک برنامه استراتژیک می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز