خبرگزاری کار ایران

نورائی:

اتاق بازرگانی از ظرفیت‌های خودبرای اعضاء استفاده نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۵۸

شعار ما عضو سالاری است و به اعتقاد من مدیریت اصلی باید با اعضاء اتاق بازرگانی باشد.

انجمن مدیران و متخصصان صنعتی با جلساتی که برگزار کرد به این نتیجه رسید که اتاق بازرگانی از ظرفیت‌های خودبرای اعضای خود استفاده نمی‌کند و بسیاری از اعضای اتاق هم از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی اطلاعی‌ ندارند و تنها اتاق بازرگانی را به عنوان جایی برای تمدید کارت بازرگانی می‌شناسند و هیچ مطالبه ای از اتاق ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جهانبخش نورائی، عضو هیات اجرایی انجمن مدیران و متخصصان در نشستی که با حضور جمعی از فعالین اتاق بازرگانی ایران شب گذشته با موضوع معرفی این انجمن صورت گرفت اظهار داشت: در سال ۷۸ انجمن مدیران و متخصصین صنعتی و اقتصادی ایران در وزارت کشور به ثبت رسید و عمده فعالیت این انجمن صنعتی بود اما با اتفاقاتی که در دولت نهم و دهم رخ داد فعالیت این انجمن تا حد زیادی محدود شد.

وی ادامه داد: اما خوشبختانه در دولت فعلی وضعیت انجمن بهتر شده و با هدفگذاری‌هایی که صورت گرفت مقرر شد تا در انتخابات اتاق بازرگانی شرکت کنیم.

نورائی افزود: افرادی که در این گروه حضور دارند از اعضای موسوم به تحول‌خواهان اتاق بازرگانی هستند که در گذشته بر آن شدند تا بافت سنتی اتاق را با ضروریات روز انطباق دهند.

نورائی ادامه داد: انجمن مدیران و متخصصان صنعتی با جلساتی که برگزار کرد به این نتیجه رسید که اتاق بازرگانی از ظرفیت‌های خودبرای اعضای خود استفاده نمی‌کند و بسیاری از اعضای اتاق هم از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی اطلاعی‌ ندارند و تنها اتاق بازرگانی را به عنوان جایی برای تمدید کارت بازرگانی می‌شناسند و هیچ مطالبه ای از اتاق ندارند.

وی با بیان اینکه تنها اتاق بازرگانی تهران ۲۷۰ میلیارد تومان درآمد دارد گفت: این اتاق از حق عضویت، ۳ در هزار درآمد مالیاتی و یک در هزار فروش شما درآمد کسب کرده است و باید برای تقویت تشکل‌ها و دادن مشورت حقوقی و فنی و اقتصادی به اعضای خود هزینه می‌کرده است!

نورانی گفت: شعار ما عضو سالاری است و به اعتقاد من مدیریت اصلی باید با اعضا باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز