خبرگزاری کار ایران

بهزادیان:

گروه تحول خواهان همیشه چهره‌های جدیدی معرفی کرده‌است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۰۴

همیشه به نحوه رای دادن‌ها انتقاداتی بوده امیدواریم این دوره از انتخابات با سلامت بهتری برگزار شود و با دقتی که از سوی شما بازرگانان به اسامی صورت می‌گیرد رئیس و هیات نمایندگان به درستی انتخاب شوند.

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی صرفا با داشتن کارت بازرگانی می‌توانند رای دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رضا بهزادیان، رئیس اسبق اتاق بازرگانی تهران، در نشست شب گذشته جمعی از فعالین اتاق بازرگانی گفت: گروه تحول‌خواهان در سه دوره گذشته به دنبال معرفی چهره‌های جدید بوده اما گروه‌های دیگر به دنبال چهره‌های قدیمی و شناخته شده تر بودند زیرا احساس می‌کردند آن‌ها رای خواهند آورد و برنده خواهند شد.

وی خطاب به بازرگانان حاضر در جلسه گفت: در لیست گروه ما ۵ نفر از دور گذشته حضور دارند و ما از شما می‌‌خواهیم نسبت به این اعضاء تحقیق کنید که چه میزان حرف‌هایی که زده‌ شده اجرا کرده‌اند.

بهزادیان با بیان اینکه رای دادن در ایران آسیب‌پذیری‌هایی را به دنبال دارد گفت: همیشه به نحوه رای دادن‌ها انتقاداتی بوده امیدواریم این دوره از انتخابات با سلامت بهتری برگزار شود و با دقتی که از سوی شما بازرگانان به اسامی صورت می‌گیرد رئیس و هیات نمایندگان به درستی انتخاب شوند.

وی با اشاره به ماده ۵.۶ آیین‌نامه انتخابات گفت: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی صرفا با داشتن کارت بازرگانی می‌توانند رای دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز