خبرگزاری کار ایران

در تعامل با نمایندگان مجلس؛

ربیعی به دغدغه‌های شب عید بازنشستگان فولاد پایان داد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۷۱

ربیعی به زیرمجموعه‌های این وزارتخانه دستور داد که قبل از آغاز سال جدید تمامی معوقات حقوق همراه با پاداش عیدی بازنشستگان فولاد کشور پرداخت شود و همچنین حقوق فروردین ماه این بازنشستگان یک ماه زودتر به حساب آن‌ها واریز شود.

ربیعی به دغدغه های شب عید بازنشستگان فولاد پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار، رفاه اجتماعی شب گدشته در دفتر خود میزبان علیرضا محجوب رییس فراکسیون کارگری مجلس، محسن صرامی فروشانی نماینده خمینی شهر، هادی حسینی نماینده قائمشهر و منصوری نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی، بود.

در این نشست همچنین قائم مقام وزیر، مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد و رئیس ومعاون امورمجلس سازمان تامین اجتماعی نیز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش ربیعی پس از استماع نظرات نمایندگان و بررسی آنها به زیرمجموعه‌های این وزارتخانه دستور داد که قبل از آغاز سال جدید تمامی معوقات حقوق همراه با پاداش عیدی بازنشستگان فولاد کشور پرداخت شود و همچنین حقوق فروردین ماه این بازنشستگان یک ماه زودتر به حساب آن‌ها واریز شود.

همچین مقرر شد در زمینه رفع دائمی مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد جلسه‌ای با حضور رئیس مجلس، نمایندگان مذکور، معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزرای صنعت، اقتصاد و تعاون تشکیل شود.

گفتنی است از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید و با پیگیری های وزارت کار و رفاه با پرداخت حدود دو هزار میلیارد تومان معوقات صندوق بازنشستگی از چند ماه به یک ماه کاهش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز