خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان:

نباید خودروهای چینی را به ناوگان تاکسیرانی وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۴۴

تا زمانی که خودروهای با کیفیت تری برای مسافران وسائل حمل و نقل عمومی وجود دارد نباید خودروهای بی کیفیت چینی را وارد ناوگان تاکسیرانی کشور کرد.

رییس انجمن حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با انتقاد از ورود خودروهای چینی به ناوگان تاکسیرانی کشور اظهار داشت: تا زمانی که خودروهای با کیفیت تری برای مسافران وسائل حمل و نقل عمومی وجود دارد نباید خودروهای بی‌کیفیت چینی را وارد ناوگان تاکسیرانی کشور کرد.

سید محمد جعفری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه در تاکسیرانی باید خودروهایی در اختیار رانندگان و مسافران قرار داده شود که آسایش آن‌ها را فراهم کند، افزود: وقتی در خودروهای تولید داخل نیز گزینه‌های بهتری برای تاکسی‌های درون و برون شهری وجود دارد ورود این خودرو‌ها به ناوگان تاکسیرانی جای بسی انتقاد دارد.

رییس انجمن حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان تصریح کرد: حتی اگر قرار است تاکسی‌های کشور وارداتی باشند، بهتر است خودروهای با کیفیت بالای وارداتی در این امر بکار گرفته شود تا هم آسایش مسافران تامین و هم راحتی را برای تاکسی داران فراهم کند.

به گزارش ایلنا، طی هفته گذشته خبر ورود ۱۰ هزار خودرو چینی‌ام. وی. ام۵۳۰(MVM۵۳۰) به ناوگان تاکسیرانی منتشر شد
براساس این گزارش، در حالی سفارش ۱۰ هزار دستگاه از این خودرو ۴۰ میلیونی از سوی سازمان توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی صورت می‌گیرد که MVM۵۳۰ بر اساس آخرین ارزشیابی کیفی(تیرماه) شرکت ISQI از جمله قعرنشینان خودروهای تولید داخلی از لحاظ عملکرد کیفی بشمار می‌آید!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز