خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

۳۵۰ میلیارد تومان طلب کشاورزان پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۴۲

خرید گندم در برخی از استانها همچنان ادامه دارد و تا آخرین محموله گندم قابل عرضه کشاورزان، مراکز خرید این شرکت فعال خواهند بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: ۳۵۰ میلیارد تومان طلب کشاورزان پرداخت می شود.

به گزارش ایلنا، عباس قبادی با اشاره به ارزش ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن گندم خریداری شده گفت: حدود ۳۶۵۰ میلیارد تومان ارزش این مقدار گندم که تاکنون بیش از ۳۳۰۰ میلیارد تومان بابت خرید گندم به کشاورزان پرداخت شده است و کمتراز ۳۵۰ میلیارد تومان مانده بدهی به کشاورزان تا پایان این هفته به آنان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: ۳۲۰ میلیارد تومان مابه‌التفاوت ۸۰ تومانی افزایش قیمت گندم نیز تا پایان هفته گذشته به کشاورزان پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه در خرید گندم کمترین سختگیری و افت انجام شده اظهارکرد: میزان افت مفید گندم‌های خریداری شده حدود ۸ دهم درصد به مقدار ۴۰ هزار تن و افت غیرمفید در حدود ۶ دهم درصد و ۳۱ هزار تن بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۶۸۰ مرکز خرید در کشور مقدار ۶۹۸ محموله گندم کشاورزان را خریداری کرده اند، گفت: وزن خالص گندم خریداری شده پس از محاسبه‌ افت، حدود ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تن است.

قبادی تصریح کرد: خرید گندم در برخی از استانها همچنان ادامه دارد و تا آخرین محموله گندم قابل عرضه کشاورزان، مراکز خرید این شرکت فعال خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز