خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

چینی بودن لاستیک‌های اتوبوس حادثه قم تایید نشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۷۰

ظاهرا لاستیک وارداتی بوده اما این که چگونه وارد شده از سوی سازمان استاندارد در دست بررسی است و با تکمیل بررسی ها نتیجه اعلام خواهد شد.

تاکنون چینی بودن لاستیک ها تایید نشده و باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص ارزیابی و بررسی خود از حادثه آزادراه تهران و قم اظهار داشت: از نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت هم خودرو و هم لاستیک اتوبوس حادثه آزاد راه تهران - قم استاندارد بوده است.
وی درباره وارداتی بودن لاستیک ها نیز گفت: ظاهرا لاستیک وارداتی بوده اما این که چگونه وارد شده از سوی سازمان استاندارد در دست بررسی است و با تکمیل بررسی ها نتیجه اعلام خواهد شد.
نعمت زاده در مورد چینی بودن لاستیک ها نیز اظهار داشت: تاکنون چینی بودن لاستیک‌ها تایید نشده است و باید این موضوع نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به صحبت های وزیر راه و شهرسازی نیز تصریح کرد: هر چند وزیر راه و شهرسازی بررسی‌های خود را انجام داده‌اند اما هنوز بخشی از بررسی‌ها باقی مانده و قرار است گزارشها کامل شود.

نعمت زاده در خصوص اینکه همیشه هنگام وقوع چنین حوادثی، مقصر پیدا نمی شود، خاطرنشان کرد: با کسی دعوا نداریم و باید منتظر تکمیل گزارش ها باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز