خبرگزاری کار ایران

محور کاری معاونت برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۴۳

در مهمترین محور‌های کاری معاونت برنامهریزی وزارت صنعت بر حذف مجوزها و مقررات فاقد توجیه اقتصادی در فرآیند سرمایه‌گذاری‌های صنعتی، معدنی و تجاری تأکید شده است.

نعمت‌زاده خواستار جلب مشارکت تشکل‌های تخصصی در سیاست‌گذاری‌های صنعتی و معدنی، ارتقای بازدهی سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی و نیز کاهش شاخص شدت انرژی در سرمایه‌گذاری‌های صنعتی و معدنی از سوی معاونت برنامه‌ریزی شد.

به گزارش ایلنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت در تشریح ۱۴ محور کاری معاونت برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری اقتصادی از ظرفیت‌های صنعتی و معدنی راکد کشور، تلاش برای تسریع در به بهره‌برداری رساندن سرمایه‌گذاری‌های نیمه‌تمام و افزایش سهم ارزش افزوده صنعت و معدن در تولید ناخالص داخلی را مورد تأکید قرار داد.

افزایش محتوای فناوری تولیدات صنعتی و معدنی، افزایش سهم صادرات محصولات صنعتی در صادرات کشور، افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در فعالیت‌های صنعتی و معدنی و ارتقای شاخص‌های زیست‌محیطی در سرمایه‌گذاری‌های صنعتی و معدنی از دیگر موارد مورد اشاره وزیر صنعت و معدن و تجارت بوده است.

نعمت‌زاده همچنین خواستار جلب مشارکت تشکل‌های تخصصی در سیاست‌گذاری‌های صنعتی و معدنی، ارتقای بازدهی سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی و نیز کاهش شاخص شدت انرژی در سرمایه‌گذاری‌های صنعتی و معدنی از سوی معاونت برنامه‌ریزی شده است.

پرهیز از حمایت‌های تبعیض آمیز در سیاست‌گذاری و ارائه خدمات، همسوسازی فرآیندها و فعالیت‌های تولیدی و تجاری کشور، بررسی و اظهارنظر در مورد برنامه‌های سازمان‌های تابعه و هماهنگ‌سازی آنها از دیگر انتظارات مورد اشاره وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز