خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای گفتگو خبر داد:

تعیین تکلیف تعهدات ارزی صادرکنندگان تا روز ملی صادرات

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۶۷

دبیرخانه شورا موظف شد نحوه اجرای مصوبات جدید دولت را بررسی کند و از نظر سرعت حرکت در اجرا گزارش لازم را به شورای گفت‌وگو اعلام کند که در جلسه آینده براساس اولویت‌ها، موضوعات در دستور کار قرار گیرد.

سخنگوی شورای گفتگو از تعیین تکلیف تعهدات ارزی صادرکنندگان تا روز ملی صادرات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین شافعی، سخنگوی اتاق بازرگانی ایران و نایب رییس اول اتاق بازرگانی ایران در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: در جلسه امروز شورای گفت‌وگو از طریق وزیر صنعت، معدن و تجارت سه موضوع مطرح شد که در دست بررسی است و امیدواریم به نتیجه مطلوبی برسیم.

شافعی افزود: در این جلسه در خصوص پیگیری معوقات بانکی واحدهایی که خود نقشی در این معوقات نداشته‌اند و شرایط موجود آنها را به این وضع رسانده تسهیلاتی در نظر گرفته شد.

وی گفت: در خصوص تعهدات ارزی صادرکنندگان نیز تصمیماتی اتخاذ شد که تا روز ملی صادرات تکلیف تعهد‌نامه ارزی مشخص شود، همچنین بخشنامه سازمان امور مالیاتی در مورد اخذ مالیات از صادراتی که مبلغ صادرات آنها به نرخ مبادله‌ای به سیستم بانکی برنگشته‌ است شامل مالیات خواهد شد که از سوی فعالین اقتصادی مطرح شده است.

شافعی خاطر نشان کرد: دبیرخانه شورا موظف شد نحوه اجرای مصوبات جدید دولت را بررسی کند و از نظر سرعت حرکت در اجرا گزارش لازم را به شورای گفت‌وگو اعلام کند که در جلسه آینده براساس اولویت‌ها، موضوعات در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: این احساس وجود دارد که موضوعاتی در بین بخش خصوصی و دولت اعلام شده منتج به نتایج مطلوبی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز