خبرگزاری کار ایران

نماینده فائو در ایران:

فراهم آوری غذای سالم برای مردم بصورت پایدار مدیریت شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۶۵

اطمینان می دهیم مشارکت و حمایت فائو در زمینه ارائه اطلاعات و آموزش به همه کسانی که در زمینه صنایع غذایی فعالیت می کنند فراهم شود.

از بین بردن سوء تغذیه و عدم امنیت غذایی ارتقای پایدار کشاورزی، کاهش فقر، حمایت از سیستمهای غذایی جامع، ارتقای پایداری و مقاومت معیشت در برابر بلایای طبیعی از جمله برنامه های فائو در ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نخستین همایش نقش صنایع تبدیلی و غذایی در توسعه بخش کشاورزی، نورالدین مونا نماینده فائو در کشورما با بیان اینکه فائو امسال را با عنوان سیستم‌ها و نظام‌های غذایی پایدار برای تحقق امنیت غذایی نامگذاری کرده گفت: بدون شک نظام غذایی از محیط، انسان و نهاده ها و فرآیندهایی که محصول تولید می شود و فرآوری شده و به دست مصرف کننده می رسد تشکیل شده لذا اگر هدف فراهم آوری غذای سالم برای مردم است باید به صورت پایدار مدیریت شود.

وی افزود: کیفیت و غذای سالم برای آغاز فرآوری سالم حیاتی است و در این راستا وزارت جهاد کشاورزی وکشاورزان وظیفه سنگینی به عهده دارند.

وی با بیان اینکه دفتر فائو در ایران برنامه‌هایی راهبردی برای تحقق غذای سالم در نظر دارد افزود: از بین بردن سوء تغذیه و عدم امنیت غذایی ارتقای پایدار کشاورزی، کاهش فقر، حمایت از سیستم های غذایی جامع، ارتقای پایداری و مقاومت معیشت در برابر بلایای طبیعی از جمله این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: اطمینان می‌دهیم مشارکت و حمایت فائو در زمینه ارائه اطلاعات و آموزش به همه کسانی که در زمینه صنایع غذایی فعالیت می کنند فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز