خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی درگفتگو با ایلنا:

دیگر هیچ اعلام نرخی در اسفند نداریم / در نرخ خریدهای تضمینی تجدیدنظر نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۸۵

انتقاداتی در خصوص اعلام نشدن قیمت خرید تضمینی برنج تا قبل از شهریور وجود داشت که با اقدام قانونی دولت واعلام نرخ‌ها در شهریور ماه مشکلات رفع شد.

طبق قانون زمان تعیین نرخ خرید تضمینی برنج شهریور است فلذا دیگر هیچ اعلام نرخی در اسفند ماه نداریم.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اعلام زود هنگام نرخ خرید تضمینی برخی محصولات کشاورزی از جمله برنج و انتقاداتی که تولیدکنندگان به این امر داشته‌اند، اظهار داشت: نرخ خرید تضمینی برنج در شهریورماه اعلام شد و آنچه انجام شد نیز طبق قانون بوده است.

وی افزود: انتقاداتی در خصوص اعلام نشدن قیمت خرید تضمینی برنج تا قبل از شهریور وجود داشت که با اقدام قانونی دولت و اعلام نرخ‌ها در شهریور ماه مشکلات رفع شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا دولت در اعلام نرخ خرید تضمینی برنج تجدد نظر کرده و مجددا در بهمن ماه نرخ‌ها را اعلام می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: طبق قانون نرخ خرید تضمینی برنج شهریور ماه اعلام می‌شود لذا قیمت ها مجددا اعلام نخواهد شد.

شایان ذکر است پیشتر دبیر انجمن برنج در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از شیوه اعلام نرخ خریدهای تضمینی دولت و اعلام زودهنگام نرخ خرید تضمینی برنج در شهریور ماه ابراز نارضایتی کرده و از وزارت جهاد کشاورزی خواسته بود نسبت به زمان اعلام نرخ‌ها تجدید نظر کرده و قیمت ها را مجددا در نیمه دوم بهمن تعیین کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز