خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه مرکب‌کاران درگفتگو با ایلنا:

امسال هیچ نیازی به واردات نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۰۵

امسال نیز با توجه به وضعیت مناسب برداشت‌‌، نارنگی و پرتقال باغات کشور به کشورهای آسیای میانه و کشورهای حاشیه جنوب و عراق صادر خواهد شد.

باغات مرکبات در سال جاری در شرایط بسیار مناسبی بسر می‌برند لذا پیش‌بینی می‌شود امسال علاوه بر عدم نیاز به واردات، صادرات خوبی نیز در بخش مرکبات داشته باشیم.

عنایت الله بیابانی رئیس اتحادیه مرکب‌کاران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت باغات مرکبات گفت: امسال باغات مرکبات در استان‌های شمالی و جنوبی و دیگر استان‌ها در وضعیت مناسبی است و پیش‌بینی می‌‌شود برداشت خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به آغاز فصل برداشت نارنگی افزود: نوبرانه‌های نارنگی جنوب کشور که در حال حاضر در بازار عرضه می‌شود وضعیت خوبی به لحاظ کمیت و کیفیت دارند.

بیابانی زمان آغاز برداشت مرکبات را در شمال کشور آذرماه اعلام و خاطرنشان کرد: با وجود خساراتی که تگرگ در برخی استان‌ها به باغات مرکبات وارد کرد و همچنین آسیب‌های ناشی از کم آبی در استان‌های جنوبی در مجموع وضعیت برداشت مرکبات در شرایط ایده آل خواهد بود.

وی ادامه داد: طبق برآوردها امسال علاوه بر تامین نیاز داخلی، صادرات خوبی نیز در بخش مرکبات خواهیم داشت.

رئیس اتحادیه مرکب کاران گفت: امسال نیز با توجه به وضعیت مناسب برداشت‌‌، نارنگی و پرتقال باغات کشور به کشورهای آسیای میانه و کشورهای حاشیه جنوب و عراق صادر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز