خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی به ایلنا خبرداد:

هند وارد لیست سیاه شد / تعلل هندی‌ها در ارسال گوشت ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۵۷

به نظر می‌رسد دستگاه‌های داخلی انسجام لازم برای پیگیری احیای پول‌هایی که بدون تضمین به هندی‌ها داده شده را ندارند.

مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی گفت: به رغم پرداخت پول از سوی بانک مرکزی هندی‌ها هنوز گوشت‌ها را ارسال نکرده اند.

سید محمد موسوی، مدیر عامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مذاکرات حل نشده این شرکت با هندی‌ها در خصوص ارسال گوشت به کشور اظهار داشت: به رغم پرداخت کل پول از سوی بانک مرکزی در دولت دهم مذاکرات با هندی‌ها هنوز حل نشده و از ۲ هزار تن گوشتی که باید وارد کشور می‌شد تاکنون تنها ۱۲۰۰ تن وارد شده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد دستگاه‌های داخلی انسجام لازم برای پیگیری احیای پول‌هایی که بدون تضمین به هندی‌ها داده شده را ندارند.

مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی خاطر نشان کرد: باید هر شرکتی که خلاف مقررات بین‌المللی عمل می کند در لیست سیاه قرار گیرد تا این گونه در سطح بین المللی شرکت ها متضرر نشوند.

موسوی تصریح کرد: هر چند محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت طی بخش نامه‌ای خواستار هماهنگی های بیشتر سازمان توسعه تجارت ایران با سایر ارگان‌ها شده است اما مشکلات قبلی همچنان به قوت خود باقی است و شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده های گوشتی هنوز موفق نشده با رایزن و رابط اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران در هند هماهنگ باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز