خبرگزاری کار ایران

تصمیمات گمرک برای روانسازی تجارت از گمرک پرویزخان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۶۱

جهت ارائه تسهیلات بیشتر به خدمت‌گیرندگان و هماهنگی مطلوب‌تر با سایر سازمان‌های همجوار، براساس ماده ۱۲ قانون امورگمرکی، گمرک آمادگی اجرای این ماده و اعمال مدیریت واحد مرزی را دارد.

باتوجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان در زمینه تجارت باید تلاش و کوشش بیشتری درخصوص رونق تجارت و توسعه اقتصادی استان از سوی سازمان‌های دخیل در امر تجارت صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا ملکی مشاور و بازرس ویژه رئیس‌کل گمرک در این خصوص گفت: ارتقاء اداره گمرک مرزی پرویزخان به اداره‌کل و استقرار نیرو به تعداد کافی در این مرز از جمله این تصمیمات است.
ملکی اظهار داشت: جهت ارائه تسهیلات بیشتر به خدمت‌گیرندگان و هماهنگی مطلوب‌تر با سایر سازمان‌های همجوار، براساس ماده ۱۲ قانون امورگمرکی، گمرک آمادگی اجرای این ماده و اعمال مدیریت واحد مرزی را دارد.

این گزارش حاکی‌است، استاندار کرمانشاه از اعلام آمادگی کامل این استان درخصوص واگذاری مدیریت مرز رسمی و بین‌المللی پرویزخان به گمرک کرمانشاه براساس ماده ۱۲ قانون امورگمرکی خبر داد.
وی گفت: باتوجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان در زمینه تجارت باید تلاش و کوشش بیشتری درخصوص رونق تجارت و توسعه اقتصادی استان از سوی سازمان‌های دخیل در امر تجارت صورت گیرد.
دمیاد همچنین از مسئولان اجرایی استان خواست تا نسبت به ایجاد زیرساخت‌های مرز پرویزخان اقدامات لازم را انجام دهند، تا گمرکات استان بتواند از ظرفیت‌های صادراتی این مرز بهره‌مند شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز