خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون کشاورزی در گفت و گو با ایلنا:

بررسی آلوگی برنج هندی در جلسه امروز کمیسیون

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۵۰

با وجودی که سرطان زا و آلودگی برنج‌های وارداتی از هند به آرسنیک مدتهاست که از سوی مسئولین و ارگان‌های گوناگون مطرح شده و البته هندی ها نیز بر آلوده بودن برنج‌ها صحه گذاشته‌اند اما واردات همچنان ادامه دارد و هیچ مسئولی پاسخگو نیست.

کمیسیون کشاورزی در جلسه امروز مسئله آلودگی برنج‌های وارداتی از هند را برررسی می‌کند.

ناصر صالحی‌نسب نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آلودگی برنج‌های وارداتی از هند به آرسنیک گفت: هنوز آلودگی برنج های وارداتی محرز نشده است اما در جلسه امروز کمیسیون این مسئله مطرح می‌شود.

این عضو کمیسیون کشاورزی با بیان مبحثمربوط به آلودگی برنج‌های وارداتی باید استسفار شود افزود: موضوع آلودگی برنج از نمایندگان دولت، شرکت‌های وارد کننده، سازمان‌های نظارتی و مسئولین مربوط به قرنطینه و بهداشت سوال می شود سپس نتایج حاصل اعلام می‌شود.

یادآور می شود؛ با وجودی که سرطان زا و آلودگی برنج‌های وارداتی از هند به آرسنیک مدتهاست که از سوی مسئولین و ارگان‌های گوناگون مطرح شده و البته هندی ها نیز بر آلوده بودن برنج‌ها صحه گذاشته‌اند اما واردات همچنان ادامه دارد و هیچ مسئولی پاسخگو نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز